AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Del Skrevet 9. desember 2020 Vil du da ha mensen 14 neste mnd igjen? I min syklus fungerer det ikke slik. Jeg hadde menstruasjon 14 nov, første dagen. Da skal jeg egentlig ha nå , men ingenting i gjæret, enda. Anonymkode: 0b648...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Del Skrevet 9. desember 2020 Har du nettop fått mensen? Man kan ha forskjellig lengde på syklusen, så svaret er nei. "Standarden" er 28 dager, men min er 41 dager... Anonymkode: 83c4b...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Del Skrevet 9. desember 2020 Nei. Syklusen min er ca hver 21 dag. Anonymkode: 77472...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du nettop fått mensen? Man kan ha forskjellig lengde på syklusen, så svaret er nei. "Standarden" er 28 dager, men min er 41 dager... Anonymkode: 83c4b...ded Jeg pleier aldri å ha samme dato hver mnd. Går ca 23 dager mellom hver. Er vel litt på overtid, men tør ikke teste meg. Anonymkode: 0b648...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Del Skrevet 9. desember 2020 Syklusen min for oktober var på 23 dager, skal gå ut ifra den da? Har hatt spiral tidligere. Men hatt henholdsvis normal mens etter det. Anonymkode: 0b648...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. desember 2020 #6 Del Skrevet 9. desember 2020 På ingen måte. Jeg har sykluser mellom 28-40 dager. Ingen system på datoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Del Skrevet 9. desember 2020 Det holdt ikke med de to forrige trådene dine? Anonymkode: a860f...6e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå