AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Overskriften sier vel det meste - er det? Ble dumpet av kjæresten min gjennom mange år for et par dager siden, og verdigheten min har fått seg en knekk. Forholdet har skrantet en god stund, han har vært frekk, ufyselig mot meg til det punktet hvor jeg fortalte han at dersom han skulle behandle meg slik resten av livet kunne han likeså godt gjøre det slutt med meg. Det gjorde han. Burde kjenne meg lettet over at han er ute av livet mitt nå, men alt jeg kjenner på er at jeg, hvis jeg ikke var bra nok for han jeg godtok alt fra, ikke kommer til å være god nok for noen. Jeg har det til og med bedre nå som jeg ikke er sammen med han mer, men jeg vet ikke om jeg kommer til å klare å stå imot dersom han kommer tilbake. Føler han er mer verdt enn meg nå, ettersom det var han som gikk. Anonymkode: e0d86...94e
Gjest theTitanic Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Føl deg lettet. Og nei, det er ikke flaut og skjer hvemsomhelst.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 9 minutter siden, theTitanic said: Føl deg lettet. Og nei, det er ikke flaut og skjer hvemsomhelst. Ja, burde sikkert det. ts Anonymkode: e0d86...94e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Jeg synes ikke det er flaut. Men mange bryr seg om slike detaljer, tror jeg. Det gir liksom kjapp info om hva slags person du er, så de kan ‘avsløre’ deg. det er liksom sånn: det er ikke meningen at du skal avsløre meg, det er meningen at du skal leve ditt eget liv Anonymkode: f4eb6...e31
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Overskriften sier vel det meste - er det? Ble dumpet av kjæresten min gjennom mange år for et par dager siden, og verdigheten min har fått seg en knekk. Forholdet har skrantet en god stund, han har vært frekk, ufyselig mot meg til det punktet hvor jeg fortalte han at dersom han skulle behandle meg slik resten av livet kunne han likeså godt gjøre det slutt med meg. Det gjorde han. Burde kjenne meg lettet over at han er ute av livet mitt nå, men alt jeg kjenner på er at jeg, hvis jeg ikke var bra nok for han jeg godtok alt fra, ikke kommer til å være god nok for noen. Jeg har det til og med bedre nå som jeg ikke er sammen med han mer, men jeg vet ikke om jeg kommer til å klare å stå imot dersom han kommer tilbake. Føler han er mer verdt enn meg nå, ettersom det var han som gikk. Anonymkode: e0d86...94e Du fortjener bare bedre. Nei det er ikke flaut, vondt fordi ting ikke ble som man ønsket, men ikke vær flau, ikke ta han tilbake heller. Det finnes noen du passer bedre med, som fortjener deg. Anonymkode: 49214...7f9
kaleidoskop Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 Jeg har bare blitt dumpa, aldri gjort det slutt. Og ikke synes det har vært flaut. Såra ja, og enig i at det burde bli slutt 1
Hannah80 Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 Jeg har som mange andre også blitt dumpet. Og ydmykelse er jo en av mange følelser man sitter igjen med. Altså flauhet. Det går jo på selvfølelsen/selvtilliten løs. 😔 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Skrevet 9. desember 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes ikke det er flaut. Men mange bryr seg om slike detaljer, tror jeg. Det gir liksom kjapp info om hva slags person du er, så de kan ‘avsløre’ deg. det er liksom sånn: det er ikke meningen at du skal avsløre meg, det er meningen at du skal leve ditt eget liv Anonymkode: f4eb6...e31 Jeg forsto ikke helt den tror jeg Ts Anonymkode: e0d86...94e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå