Hjarte Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 (endret) Som tittelen sier: Hva synes du er flaut at andre gjør? Jeg synes det er flaut når norske folk sier "oh my God". Med tanke å hvor ofte jeg hører det på tv, og i det virkelige liv, så er det visst en del folk som synes det er greit, men jeg bare klarer det ikke 😝 Endret 9. desember 2020 av Hjarte 2
ElectricScum Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Folk som skriver eller sier "Ferdig snakka!" Som om det skulle gjøre argumentet eller uttalelsen vektigere. Folk som signerer andres innlegg/kommentarer med "Dette!" Lik innlegget, kom med noe nytt eller hold tett! Vi trenger ikke ørten "Dette!"-innlegg. Generelt synes jeg uttrykk eller catch phrases det går inflasjon i fort blir pinlige. Folk som alltid må være førstemann til å påpeke troll, som om det var en konkurranse. Humoren i tråden som heter noe à la "ting jeg har lyst til, men ikke tør å svare på innlegg". Har sjelden sett en bedre oppvisning i dårlig humor enn det jeg ser der inne. Vet jeg har påpekt det før, men jeg finner det direkte fascinerende. Lista over flaue ting har ingen ende, så jeg begrenser meg til de flaue tingene som er relevant her på forumet. 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Folk som sier/skriver sjino, sjøtt osv. Folk som sier/skriver for eksempel, hvem bil.
Djerven Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Catalina Culès skrev (1 minutt siden): Folk som sier/skriver sjino, sjøtt osv. Folk som sier/skriver for eksempel, hvem bil. Ja hva er greia med «hvem bil» «hvem nettside kjøpte du fra?» og det der? Hvor tar folk dét fra?! Ser det så mange plasser for tida, spesielt blant unge østlendinger. 1
ElectricScum Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 Djerven skrev (1 time siden): Ja hva er greia med «hvem bil» «hvem nettside kjøpte du fra?» og det der? Hvor tar folk dét fra?! Ser det så mange plasser for tida, spesielt blant unge østlendinger. Jeg er fristet til å korrigere til "østfoldinger".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå