AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Bestilte kjoler til ungene på lindex den 05.12, har kun fått ordren på mail og der stod det at jeg får mail når varene er sendt, men enda ikke hørt noe. Hva er deres erfaringer med å bestille fra lindex nettbutikk? Lang leveringstid? Kjolene skal brukes på nyttårsaften så begynner å bli litt stressa for at det ikke skal komme før jul 😅 Anonymkode: b4af2...94b
GammelKaktus Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Det kommer nok før jul Pleier å få varene mine i løpet av 3-4 dager fra Lindex så du har de nok i neste uke.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 Jeg bestilte klær siste helgen i november, kansellerte ordren denne uken da jeg aldri fikk noe Mail om at varene var sendt eller noe... gadd ikke vente lenger 😂 Anonymkode: f83e8...929
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg bestilte klær siste helgen i november, kansellerte ordren denne uken da jeg aldri fikk noe Mail om at varene var sendt eller noe... gadd ikke vente lenger 😂 Anonymkode: f83e8...929 Merkelig 🙈 Jeg fikk mail om at varene er sendt i dag så da kommer de neste uke 😊 Anonymkode: b4af2...94b
Solknapp Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Jeg har dårlig erfaring med leveringstiden fra Lindex, det har tatt 2 uker før jeg har fått varene. Nå gidder jeg ikke kjøpe mer på nett fra de. (Det er de og kitchn..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå