Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lett hvis du prøver! Intet helvete under oss.Over oss kun himmel. Tenk deg alle menneskene som lever for i dag.

Du vil kanskje si at jeg tar feil, men jeg er ikke alene. En dag vil du også endre mening. 

Anonymkode: 8cf87...98e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er lett hvis du prøver! Intet helvete under oss.Over oss kun himmel. Tenk deg alle menneskene som lever for i dag.

Du vil kanskje si at jeg tar feil, men jeg er ikke alene. En dag vil du også endre mening. 

Over oss kun skyer.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønte jeg ingenting av..

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Over oss kun skyer.

TS siterer "imagine" av John Lennon. Der synges det "Above us only sky". Altså 'himmel' som TS skriver.

Anonymkode: 36b80...f7f

Skrevet

Synd at John Lennon var en dritt da. Men det stemmer jo at det ikke finnes noen himmel (som i liv etter døden).

Skrevet

Dere får gjøre som dere vil. Men etter livet, skal jeg tilbake der jeg kom ifra.

Anonymkode: b0fb6...371

Skrevet
jabx skrev (2 timer siden):

Synd at John Lennon var en dritt da. Men det stemmer jo at det ikke finnes noen himmel (som i liv etter døden).

Hva du vet...;)

Anonymkode: 36b80...f7f

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Du tar ikke feil, «himmel» er et ekte sted bortenfor denne verden.

Himmel er døden. Du kommer ikke til å være i himmelen før du permanent dør. Døden jeg snakker om er ikke en tvungent død, det er en død som kommer naturlig når du blir bevisst nok. 

Hvis du har noe son helst frykt for døden så er du ikke klar for hva jeg snakker om. Bare når frykten for døden har blitt realisert til å være en total illusjon, da er du klar.

Skrevet
Conal skrev (1 minutt siden):

Du tar ikke feil, «himmel» er et ekte sted bortenfor denne verden.

Himmel er døden. Du kommer ikke til å være i himmelen før du permanent dør. Døden jeg snakker om er ikke en tvungent død, det er en død som kommer naturlig når du blir bevisst nok. 

Hvis du har noe son helst frykt for døden så er du ikke klar for hva jeg snakker om. Bare når frykten for døden har blitt realisert til å være en total illusjon, da er du klar.

Er du her fortsatt Conal? Trodde du ville ha transcendert det menneskelige legmet for lenge siden, tatt i betraktning din sprituelle fullkommenhet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dere får gjøre som dere vil. Men etter livet, skal jeg tilbake der jeg kom ifra.

Anonymkode: b0fb6...371

Skal du inn i pungen til faren din igjen? Det tror jeg kan bli vanskelig.

Anonymkode: 37486...4e5

• Liker 1
Skrevet
Kaptein Klein skrev (2 minutter siden):

Er du her fortsatt Conal? Trodde du ville ha transcendert det menneskelige legmet for lenge siden, tatt i betraktning din sprituelle fullkommenhet.

Hvem sa du eller jeg er et menneske? ;)

Skrevet
Conal skrev (Akkurat nå):

Hvem sa du eller jeg er et menneske? ;)

Alle som ikke hører hjemme på lukket pskyiatrisk avdeling.

Skrevet
Kaptein Klein skrev (1 minutt siden):

Alle som ikke hører hjemme på lukket pskyiatrisk avdeling.

Lol.

Folk som meg blir korsfestet for hekseri. Jeg er en heks og du er min... student. Første regel om hekseri

ikke snakk om hekseri.

Skrevet
Conal skrev (Akkurat nå):

Lol.

Folk som meg blir korsfestet for hekseri. Jeg er en heks og du er min... student. Første regel om hekseri

ikke snakk om hekseri.

Jeg er ikke din student!

Med mindre du blir med å spille Fortnite sesong 5 da

Skrevet
Kaptein Klein skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke din student!

Med mindre du blir med å spille Fortnite sesong 5 da

Fortonte er så ute da bro.

Skrevet
Conal skrev (3 minutter siden):

Fortonte er så ute da bro.

Hva med Mr Krabs overdoses on ketamine?

Skrevet
Kaptein Klein skrev (5 minutter siden):

Hva med Mr Krabs overdoses on ketamine?

Bare Black ops ass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...