AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Fødte dere nr 2 også før tiden, evt hvor tidlig? Er redd for å føde prematurt ved neste graviditet.. Anonymkode: 4f59e...5b0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Har ikke 2, men 4. Første ble født i uke 37+1, helt spontant. Andre ble født i uke 41+0, tredje ble født uke 40+0 og fjerde ble født uke 39+5. Anonymkode: 4bafa...64f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Uke 37 er jo ikke prematurt, men innfor grensene. Fødte 37+0 med første og 40+1 med andre. Så godt som identiske svangerskap. Anonymkode: 89d16...ffe
Gjest Hummel34 Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Fødte første 37+3, var derfor sikker på nr to skulle komme før dette. 1,5 år etter fødte jeg nr to tre dager over termin. Følte jeg hadde venta sååååååååå lenge da.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har ikke 2, men 4. Første ble født i uke 37+1, helt spontant. Andre ble født i uke 41+0, tredje ble født uke 40+0 og fjerde ble født uke 39+5. Anonymkode: 4bafa...64f Oi, må ha vært noen lange uker di siste 3 gangene😱 Takk for svart Ts Anonymkode: 4f59e...5b0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Uke 37 er jo ikke prematurt, men innfor grensene. Fødte 37+0 med første og 40+1 med andre. Så godt som identiske svangerskap. Anonymkode: 89d16...ffe Sa ikke at det var prematurt heller, men er redd for spontan vannavgang enda tidligere neste gang.. Kjedelig å gå så mye lenger også da🥴Hadde håpet på uke 37 igjen😋 Anonymkode: 4f59e...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 Hummel34 skrev (8 minutter siden): Fødte første 37+3, var derfor sikker på nr to skulle komme før dette. 1,5 år etter fødte jeg nr to tre dager over termin. Følte jeg hadde venta sååååååååå lenge da. Det skjønner jeg. Man føler vell nesten at 3 uker før er termin 2 gang😅 Anonymkode: 4f59e...5b0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Skrevet 9. desember 2020 37+0 første. 32+4 andre. Svangerskapsforgiftning begge gangene som årsak til fødsel. Anonymkode: 85ae0...4b6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #9 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): 37+0 første. 32+4 andre. Svangerskapsforgiftning begge gangene som årsak til fødsel. Anonymkode: 85ae0...4b6 Ufff😪 Her var det bare vanlig fødsel som startet spontant.. Var du så dårlig at du måtte settes i gang? Kan du gå gravid flere ganger da eller vil det bare komme tidligere og tidligere? Anonymkode: 4f59e...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #10 Skrevet 9. desember 2020 Jeg har hørt ganske mange mene at det er vanlig at barn nr. to kommer tidligere enn førstemann, men i følge jordmoren jeg gikk til stemmer ikke det. Man vet jo aldri, men statistisk sett er det mest sannsynlig at man ligner på seg selv, og har omtrent like lange svangerskap. Det er bare det vanligste, i svarene i tråden her ser man jo mest eksempler på at det kan variere mye. Jeg har født mine i uke 40 (og syntes de fire dagene svangerskap nr. to varte utover det svangerskap nr. en gjorde var uendelig lange). Men jeg har to venninner hvor fødslene startet spontant i uke 37 med begge barna. Anonymkode: cb7c0...216
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #11 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har hørt ganske mange mene at det er vanlig at barn nr. to kommer tidligere enn førstemann, men i følge jordmoren jeg gikk til stemmer ikke det. Man vet jo aldri, men statistisk sett er det mest sannsynlig at man ligner på seg selv, og har omtrent like lange svangerskap. Det er bare det vanligste, i svarene i tråden her ser man jo mest eksempler på at det kan variere mye. Jeg har født mine i uke 40 (og syntes de fire dagene svangerskap nr. to varte utover det svangerskap nr. en gjorde var uendelig lange). Men jeg har to venninner hvor fødslene startet spontant i uke 37 med begge barna. Anonymkode: cb7c0...216 Takk for utfyllende svar! Har også. Hørt det med at en har litt større sjanse for å føde før om man har gjort det før. Anonymkode: 4f59e...5b0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #12 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ufff😪 Her var det bare vanlig fødsel som startet spontant.. Var du så dårlig at du måtte settes i gang? Kan du gå gravid flere ganger da eller vil det bare komme tidligere og tidligere? Anonymkode: 4f59e...5b0 Første ble satt igang, andre ble haste-ks (hellp). Tørr ikke flere. Har gått fint med begge ungene, men frykter at jeg ikke tåler en runde til. Har nemlig vært av hensyn til meg, og ikke barna, at begge fødslene ble satt igang. Og mor skal jo være ganske dårlig for at en sånn beslutning tas. Anonymkode: 85ae0...4b6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #13 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Første ble satt igang, andre ble haste-ks (hellp). Tørr ikke flere. Har gått fint med begge ungene, men frykter at jeg ikke tåler en runde til. Har nemlig vært av hensyn til meg, og ikke barna, at begge fødslene ble satt igang. Og mor skal jo være ganske dårlig for at en sånn beslutning tas. Anonymkode: 85ae0...4b6 Svangerskapsforgiftning er jammen ikke noe å kjimse med... Skjønner du ikkd tørr å ta den sjansen igjen, er som jeg har forstått mye større sjanse for å få det igjen når du har hatt det tidligere.. Anonymkode: 4f59e...5b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå