AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Del Skrevet 9. desember 2020 Postnord har i dag sendt melding om at pakke er levert, noe den ikke er. I følge deres nettside er frist for å melde ifra innen kl. 09 i morgen. Telefon er ikke tilgjengelig i kveld. Tenkte derfor å sende en e-post, men det virker å være umulig? Noen som har opplevd det samme og vet hvordan jeg kan oppnå kontakt ved å sende en skriftlig melding om at pakken ikke er mottatt? Det går på nettsiden at jeg kan kontakte de på my.postnord.no men det funker ikke. Anonymkode: 40243...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Del Skrevet 9. desember 2020 Facebook Anonymkode: ed721...f03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Del Skrevet 9. desember 2020 [email protected] Anonymkode: ceb2a...f20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Del Skrevet 9. desember 2020 Bare å ringe dem det. Her har du nummeret: 987 09 300 sjekk åpningstider på kundeservice. Anonymkode: af74e...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare å ringe dem det. Her har du nummeret: 987 09 300 sjekk åpningstider på kundeservice. Anonymkode: af74e...c38 De åpner kl. 08.00 i morgen. Anonymkode: 40243...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Del Skrevet 9. desember 2020 Bare å sende melding på facebook, da har du det skriftlig og du har jo bevis på når den blir sendt i tilfelle de sier at du gav beskjed for sent... Anonymkode: 272bc...359 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 10. desember 2020 #7 Del Skrevet 10. desember 2020 De sender noen ganger "Pakke utlevert" melding på sporingen selv om de har levert den ved et utleveringsted, da får du sms om at den kan plukkes opp neste dag. Udugelig, men sånn er det nå. Men er du bekymret for at pakken kan være stjålet eller levert på feil sted så må du sende melding på facebook på messenger der så snart som mulig, og ta kontakt på telefon neste dag. Passe ubrukelig det også, men sånn er det nå en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #8 Del Skrevet 10. desember 2020 Postnord er helt håpløst, jeg velger aldri nettbutikker som bruker dem. Det blir også anbefalt i bedriften jeg jobber å unngå dem, de har flere ganger satt dyrt datautstyr igjen utenfor døra i stedet for å ringe på for mottak, Anonymkode: 49585...d8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #9 Del Skrevet 10. desember 2020 Takk for svarene. Jeg fikk kontakt med de på telefon og Facebook, men det var ikke så mye hjelp i grunn. Pakken kom i dag, så meldingen deres om at den ble levert i går stemte i alle fall ikke. Tenker jeg også blir å boikotte Postnord i tiden fremover. Anonymkode: 40243...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå