Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det musikk til fest og dans!

Noen tips til hvordan vi skal gjøre det? La folk trykke i hytt og pine? Bør en pers ha ansvar? Evt hvem??? er jo ingen som står ved anlegget hele tida..

Vi skal ha annlegg med cder... evt bare en cd med mp3 - blir jo MANGE på samme cd...

Noen erfaringer og tanker?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok hatt 1 person ansvarlig for musikken. Ellers kan dere risikere at det blir mye rot og kaos..

Skrevet

Hvis dere har bærbarpc kan dere laste inn masse forskjellig musikk på den og koble den til anlegget!

Ha en som er "ansvarlig" for musikken, så slipper dere at "alle" skifter musikk i hytt og pine.

Og ha forskjellig musikk. Alt fra gammeldans og svensktopper til pop og kanskje litt disco hvis dere skal danse masse. Da får folk i alle aldre noe å danse til.

Hvis dere ikke har bærbarpc så lag en oversikt over hva som finnes på de forskjellige cdene.. Skriv f.eks cd 1, cd 2 osv utenpå cdene, også skriver dere en liste med hva som er på cd1, cd2 osv som dere legger i en plastmappe. Så slipper dere å lete dere ihjel etter akkurat DEN sangen..

Og husk å finne sang dere kan danse brudevalsen til..

Lykke til!!

Skrevet

Hos oss har mannen til min forlover ansvaret for musikken. Vi har foret ham med masse cd'er, og han legger det han syns er ok inn på en bærbar pc og lager foskjellige spillelister. Han syns visst ikke danseband-cd'ene vi har lånt av svigers var den beste musikken, men det er jo fint å danse til da :)

Dette tror jeg er en glimrende løsning hvis man ikke har råd til å bruke masse penger på levende musikk :) (noe vi ikke har....)

Skrevet

Vi skal ha Dj, men hvis vi skulle stå for musikken selv, ville jeg ha overlatt dette ansvaret til 2 personer. Høres ut som at det kan bli mye for mannens forlover alene, så jeg ville nok ha ordnet det sånn at han fikk avløsning innimellom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...