Gjest glamourgirl Skrevet 9. august 2005 #21 Skrevet 9. august 2005 Det var vel det trådstarter spurte om, og jeg bekreftet, jeg brakte ikke griseriet inn i tråden, det er det tråden handler om...
aline Skrevet 9. august 2005 #22 Skrevet 9. august 2005 forøvrig går det faktisk helt fint an å ha analsex uten at møkka verken skvetter eller synes noe som helst sted.
Gjest glamourgirl Skrevet 9. august 2005 #23 Skrevet 9. august 2005 forøvrig går det faktisk helt fint an å ha analsex uten at møkka verken skvetter eller synes noe som helst sted. ← Og ikke minst det! Hvis analsex hadde vært et sånt griseri som de fleste her inne mener å tro, hadde vel ingen hatt det. Ganske mye gris ved vanlig sex også, spør du meg. Da jeg i mitt innlegg skrev "litt gris" mente jeg det, litt. Ved analsex er det en MULIGHET for at det kommer LITT søl på kondomen når man er ferdig, spesielt hvis man har hatt penis langt inne. Dette er ikke Unormalt, men KAN skje...
aline Skrevet 9. august 2005 #24 Skrevet 9. august 2005 det kan skje, og om man ikke er trygg nok eller villig til å ta den sjansen, så må man finne på enten noe annet eller noe lurt.
Gjest glamourgirl Skrevet 9. august 2005 #25 Skrevet 9. august 2005 det kan skje, og om man ikke er trygg nok eller villig til å ta den sjansen, så må man finne på enten noe annet eller noe lurt. ← Og Aline får sagt det igjen det jeg har brukt 20 innlegg på å få sagt...
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #26 Skrevet 9. august 2005 det kan skje, og om man ikke er trygg nok eller villig til å ta den sjansen, så må man finne på enten noe annet eller noe lurt. ← Analsex eller ikke handler da vel ikke om trygghet???
Lestat Skrevet 9. august 2005 #28 Skrevet 9. august 2005 (endret) Er det flere enn meg som synes trådstarter var dyktig kreativt sett med verbet "å analere" ? Sorry for avsporingen folkens, men jeg synes det var en morsom språklig vri Endret 9. august 2005 av Lestat
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #29 Skrevet 9. august 2005 Jeg tolket analere som et substantiv (en analer, to analere), men det er mulig at det var ment å være et verb.
XelmaX Skrevet 9. august 2005 #30 Skrevet 9. august 2005 Skru av dusjhodet og før dusjslangen inn i analen er det beste tipset jeg har. Men jeg har aldri behøvd å gjøre det, jeg har aldri opplevd at elskerne mine har fått brunt på pikken sin. Analsex er deilig, skulle ønske flere (menn) ble mer åpne for det!
Gjest Gitte Skrevet 9. august 2005 #31 Skrevet 9. august 2005 skjønner ikke helt dette jeg... vi har hatt analsex mange mange ganger, og jeg har aldri tømt tarmen? stikke slangen 20 cm oppi rompa for å vaske? nei? jeg vasker meg vanlig med intimsåpe bare, og vi har aldri sett snurten av no griseri... såklart, om man er bæsjetrengt og har analsex blir det jo gris, men hvem gjør vel det? Trenger da ikke bruke klyster eller ta en tarmskylling for å ha analsex...? som sagt.. skjønner ikke helt dette jeg.
aline Skrevet 10. august 2005 #32 Skrevet 10. august 2005 Analsex eller ikke handler da vel ikke om trygghet??? ← for min del så er trygghet mellom partene vesentlig, spesiellt når det kommer til analsex. nettop fordi dette ikke er noe "alle" gjør, og fordi man risikerer en annen type "gris" en det som er "vanlig" med annen sex. det er også større sjanse for at analsex kan gjøre vondt dersom mannen tenker mer på seg selv en på deg og dere. for meg har trygghet alt å si om jeg skal ha analsex med noen.
Derrier Skrevet 10. august 2005 #33 Skrevet 10. august 2005 Eneste gangen jeg har vært utsatt for griseri ang. analsex var en gang jeg brukte et bestemt glidemiddel. Det er nok variasjoner, men dette glidemiddelet så ut til å løse opp ting... Akkurat det var litt udigg. Men bortsett fra det har det aldri vært noen problemer.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #34 Skrevet 10. august 2005 Jeg har heller aldri skylt tarmen før analsex, men jeg sier neitakk til analsex dersom jeg kjenner at det er lenge siden jeg har vært på do, eller jeg er dårlig i magen eller noe. Dessuten pleier typen å "varme" meg opp med en finger eller to, og dersom han oppdager ting, avstår vi fra videre action. Ingen hemmelighet at griseri KAN forekomme, men den som vil være med på leken, får tåle steken om den kommer. Tåler man ikke steken, kan man leke noe annet.
Trampe Skrevet 10. august 2005 #35 Skrevet 10. august 2005 den som vil være med på leken, får tåle steken om den kommer. Tåler man ikke steken, kan man leke noe annet. ← Som jeg skulle sagt det selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå