Gjest analer Skrevet 7. august 2005 #1 Skrevet 7. august 2005 Hva gjør dere for å få tømt tarmen skikkelig? Jeg og typen prøvde det, det var dritgodt, men det holdt tydeligvis ikke med bare klyster. (æsj) Vil jo prøve det igjen, men hva gjør jeg!!?? Her vil jeg ha skikkelige praktiske detaljer, for jeg har prøvd mye rart. At det skal være så vanskelig å ha god sex da... Han er ganske stor, bare så det er sagt.
Gjest Tante Brun Skrevet 7. august 2005 #2 Skrevet 7. august 2005 Hva gjør dere for å få tømt tarmen skikkelig? Her vil jeg ha skikkelige praktiske detaljer, for jeg har prøvd mye rart. ← Hvis du skrur av dusjhodet, så får du slangen ganske langt opp i rompa. Bruk gjerne litt intimssåpe og så varmt vann som mulig. Hvis typen er 20 cm så kan du sette et merke på slangen med en tusj før du begynner, så vet du hvor mye slange som skal inn. Legg gjerne på 1/3 av lengden i tillegg som sikkerhetsmargin. Det lønner seg selvfølgelig å drite skikkelig først, samt unngå, løkpølsea og rekesalaten eller kebaben på vei hjem fra byen hvis du vet at bakdøra skal brukes seinere på natta.
Gjest Polanski Skrevet 8. august 2005 #3 Skrevet 8. august 2005 At det skal være så vanskelig å ha god sex da... ← Kan årsaken kanskje være at tarmsex ikke er helt naturlig som sexaktivitet?
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #4 Skrevet 8. august 2005 Hørtes ganske smart ut det tante Brun.. Sterilisere slangen etterpå jah!!!!! Polanski: det er jo innmari godt, det er det som er problemet. Treffer G-punktet på en så fantastisk måte, går ikke an å forklare. Litt god variasjon i sexlivet av og til... Kan jo ikke gjøre sånt så ofte, kan ødelegge tarmsystemet
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #5 Skrevet 8. august 2005 Ødelegge tarmsystemet?? Analsex? - Tror ikke det...
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #6 Skrevet 8. august 2005 Hvis man driver og tømmer tarmen for mye så...
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #7 Skrevet 8. august 2005 " Vent litt, kjære, må bare tømme tarmen først..." Urgh.... Hver sin lyst, men jeg tror jeg holder meg til "vanlig" sex
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #8 Skrevet 8. august 2005 Det går helt fint å ha analsex etter at du har vært på do. Da har du tømt tarmen tilstrekkelig, og du slipper 'må bæsje' følelsen. At det blir litt griseri må man regne med, men det er ikke så farlig. Ikke høre på disse analsexmotstanderne her. De bruker kondom for å ikke få vaginale sekreter på tissemannen sin. Analsex er deilig!
Gjest hovedinnlegger Skrevet 8. august 2005 #9 Skrevet 8. august 2005 Det går helt fint å ha analsex etter at du har vært på do. Da har du tømt tarmen tilstrekkelig, og du slipper 'må bæsje' følelsen. At det blir litt griseri må man regne med, men det er ikke så farlig. Ikke høre på disse analsexmotstanderne her. De bruker kondom for å ikke få vaginale sekreter på tissemannen sin. Analsex er deilig! ← Huff, men det er jo det griseriet vi vil unngå. Turn-off, og fikk liksom ikke lyst til å gjøre det igjen. selv om det var himla godt. Får prøve en gang til hvertfall, og glemme hvordan det gikk sist
Gjest glamourgirl Skrevet 9. august 2005 #10 Skrevet 9. august 2005 Regn med at det alltid vil bli litt griseri ved analsex, bruk kondom, og glidekrem. Hvis du unngår å ta penis helt inn og helt ut vil det bare være fare for gris når dere er "ferdige"
aline Skrevet 9. august 2005 #11 Skrevet 9. august 2005 Treffer G-punktet på en så fantastisk måte, går ikke an å forklare. ← åssen fader klarer du å treffe G-punktet når du har analsex? G-punktet ligger forran i skjeden, ut mot magen.... treffer du det via analen? (og om det er prostata du tenker på, så er det IKKE det samme som g-punktet, selv om noen kaller det mannens g-punkt, det er riktigere da å kalle det p-punkt. ) bortsett fra det, om han ikke trenger helt inn så bør det fint gå an uten å skylle seg eller noe først. har selv aldri opplevd griseri ved analsex, men det kommer sikkert an på størrelsen.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #12 Skrevet 9. august 2005 Regn med at det alltid vil bli litt griseri ved analsex, bruk kondom, og glidekrem. Hvis du unngår å ta penis helt inn og helt ut vil det bare være fare for gris når dere er "ferdige" ← Slutter aldri og forundres over hvor mye rart noen mennesker beskjeftiger seg med, og tydeligvis har glede av.
Gjest glamourgirl Skrevet 9. august 2005 #13 Skrevet 9. august 2005 Kan ikke folk like og ikke like hva de vil, uten at man må bli dømt og fordømt for det hele tiden? Så lenge man ikke skader andre må man vel kunne nyte livet som man selv ønsker? Jeg skulle ønske dette forumet kunne være et sted man kunne stille spørsmål og få svar, uten å få høre "du er ekkel, du er unormal" og så en lang rekke spy-smileys. Jeg liker sex, jeg har lest, skrevet og snakka mye om sex. Ikke alt har jeg selv erfaring med, selvsagt, men hvis noen ønsker et fornuftig svar, og jeg har første eller andre håndserfaring med dette ønsker jeg å hjelpe, ikke å fordømme... At noen liker analsex er faktisk ikke så rart. Jeg synes det er rarere at folk får full seksuell tilfredstillelse under dyna, i misjonæren med lyset av, hver gang. Men jeg uttrykker meg ikke med spysmilier for det!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #14 Skrevet 9. august 2005 hadde min første gode opplevelse med anal sex i helga... og når det blir gjort "riktig" er det J"#¤#G GODT!!!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #15 Skrevet 9. august 2005 Jeg synes det er rarere at folk får full seksuell tilfredstillelse under dyna, i misjonæren med lyset av, hver gang. Men jeg uttrykker meg ikke med spysmilier for det! ← Slik tabber dere analelskere ut dere hver gang det diskuteres for/imot analsex. Dere mener altså i fullt alvor at man ikke kan ha et fantasifullt, spennende, og variert sexliv, uten at man også i tillegg må knulle rassen så møkka skvetter? Jeg fordømte ingen i mitt svar til deg, jeg sa bare at jeg aldri sluttet å undre meg over hva folk trives med i sitt sexliv.
Gjest glamourgirl Skrevet 9. august 2005 #16 Skrevet 9. august 2005 Siste gjest: For det første sier jeg ikke at jeg har anal-sex, men at jeg kan forstå at man finner spenning i det. Jeg skriver tydelig at jeg kanskje syns det virker litt kjedelig å kun (som i "bare ha" "aldri i hele verden prøve noe annet") ha misjonær-lyset av-under dyna sex. Til din informasjon så finnes det et ganske bredt spekter innen sex som ikke inkluderer analsex eller misjonær-sex, og også sex som inkluderer begge deler... Jeg tror at et spennende sexliv er sex der man har det godt og er trygg på partner, jeg viste heller ikke direkte til deg når jeg skrev at man fordømte mye på dette forumet, men nå, når du skriver ting som "MØKKA SKVETTER" ja da syns jeg du er en trangsynt fordømmende og angripende person som "should put a gasoline soaked tampon in your twat and light it on fire, cause that's probably the biggest bang your ever gonna experience, sweetheart!"
Gjest glamourgirl Skrevet 9. august 2005 #18 Skrevet 9. august 2005 *mumler* en smule revet med kanskje...
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #20 Skrevet 9. august 2005 Glamourgirl skrev i et innlegg: "Regn med at det alltid vil bli litt griseri ved analsex". Man får jo unektelig visse asossiasjoner til at avføring åpenbarer seg, eller mer folkelig sagt..."møkka skvetter". Det var DU som ga meg innsikt i avføringsgriseriet knyttet til analsex. Forøvrig skal du ha ros for at du har moderert deg i dine insinuasjoner om at folk som ikke praktiserer analsex, har et dønn kjedelig sexliv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå