Gå til innhold

Puppene dine

Hvordan er puppene dine?  

78 stemmer

1. 1. Hvordan er puppene dine?

• For små
      19
    • Passe
      49
    • For store
      10

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
for store :(

tenk alle som ville hatt din kløft! :)

Skrevet

mine er 70B og jeg var passe fornøyd før, men ikke lengre. de kunne godt vært litt større, fastere og rundere. men har ikke problem med å sove på magen iallfall ;)

Skrevet

Bruker 70D og er veldig fornøyd. Hadde ikke gjort noe om de hadde vært litt mindre, men jeg trives nå og.

Syns forøvrig det kan være minst like pent med små pupper som store ;)

Skrevet

Passe fornøyd. Skulle gjerne hatt litt til.

Gjest LoisLane
Skrevet

Skulle gjerne hatt litt mindre, bruker C-cup. Har vært fornøyd med forholdsvis store lenge, men har fått det for meg at det er litt harry. Men jeg er fornøyd med formen, etter fire amminger står jeg fremdeles på blyanttesten (sitter ikke fast under dem).

Skrevet

De som stemmer "For store" må dokumentere med bilde

Skrevet

Jeg er en 85 D, og syns egentlig de er kjempefine. Og min samboer elsker dem :)

Men jeg har problemer med å finne bluser med knapper som ser fine ut, for de bare spriker over puppa. Er ikke så ålrait å måtte opp i XXL heller, for da henger jo blusen bare og slenger alle andre steder enn over puppa :forvirret:

Men det er jo egentlig ikke så stort problem da ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Bruk slips og se viktig business ut, yamaha :)

Gjest SumoBryter
Skrevet

Akkurat passe store. Men helst ville jeg hatt litt mindre fordi da hadde det blitt mye lettere å finne nye klær.

Gjest seroxata
Skrevet
tenk alle som ville hatt din kløft! :)

stakkars folk ;)

Gjest seroxata
Skrevet
Neimen Seroxata da, kan det være så gale?? :roll:

heeh, i mine øyer så.. føler meg som ei forvokst purke :hoho:

Skrevet

Mine er akkurat passe, noen ganger synes jeg de er små, noen ganger for store.

Gjest gjest1
Skrevet

Helt klart for store.

Vet ikke helt hva som har skjedd med puppene mine det siste året - de bare vokser og vokser. For ett år siden brukte jeg C-cup og var fornøyd med det. Kjøpte meg en ny BH sist uke og da måtte jeg opp i DD. Skjønner ingenting jeg. Jeg har nok gått opp litt i vekt det siste året, men ikke mer enn 3-4 kg så det burde jo ikke slå så voldsomt ut på puppene. Nei huff. Nå synes jeg puppene mine er altfor store!

Gjest prestekrage
Skrevet

Etter stor rystreduksjon (1,3 og 1,5 kg) for 2 år siden og i tillegg har gått ned masse kilo i etterkant, er jeg nå strålende fornøyd. Får masse komplimenter for dem også!!

Men- som tidligere innehaver av to kjempe pupper (som ga masse komplekser) kunne de fjerna hele skiten for min del... Funka jo ikke til det de skulle brukes til engang- klarte ikke å amme lillegull.

Men tilbake til det positive; nå har puppene tilogmed fått mye mere følelse enn tidligere. Nå nyter jeg faktisk at de blir berørt!!!

Kunne self fått fjerna noen stygge arr på undersiden (pga infeksjon), men lever da godt med de også!

Skrevet

Mine er helt greie, de. Ikke sånn at jeg må stoppe opp i speilet for å beundre de, men heller ikk etil å bli deprimert over. Altså, helt greie. ;)

Skrevet

Med mine FF/G synes jeg de er altfor store, men har ikke tenkt å gjøre noe med det før jeg har fått de barna jeg skal ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...