Gå til innhold

Puppene dine

Hvordan er puppene dine?  

78 stemmer

1. 1. Hvordan er puppene dine?

• For små
      19
    • Passe
      49
    • For store
      10

Fremhevede innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Hvordan er du fornøyd med størrelsen på puppene dine?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sukkerert
Skrevet (endret)

Tenker ikke så mye på det. Svarte "passe" fornøyd. Har små bryster som jeg liker.

Endret av Sukkerert
Gjest Embla s
Skrevet

Ja, jeg er fornøyd, både med størrelse og shape!

Skrevet (endret)

Jeg er veldig fornøyd med mine store (E-cup) og faste bryster. :)

Endret av Arkana
Skrevet

Jeg synes mine er for store (G-cup). Er fornøyd med formen på dem da, de henger ikke så mye enda ;) Skal vurdere en reduksjon etter jeg har fått de ungene jeg skal ha.

Skrevet

størrelsen kunne vært litt bedre, (bruker b-cup) men formen begynner å bli litt slapp. Har ammet to små, så de er ikke fullt så faste lenger. Men lekre likevel! hehehe

Skrevet

Jeg har så små at jeg ikke trenger BH engang. Men jeg er egentlig ganske fornøyd med det. Ikke trenger jeg bruke penger på BHr eller finne en som matcher trusa. Ikke er det særlig ofte det er vondt å hoppe opp og ned. Ikke er de i veien, og ikke er de tunge. Og kjæresten min ser ut til å like små bryster:)

Formen tenker jeg ikke så mye på, det er vel ikke så mange muligheter når de er såpass små uansett:p

Skrevet

Jeg har en c-cup og er kjempefornøyd med det. Jeg har også ammet to små, så de står ikke akkurat av seg selv lenger, men ser veldig flotte ut i bh så jeg er meget fornøyd ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har en grei b-cup, det enste som er problemet er at kroppen min er for stor i forhold til puppene. Er fornoyd med kroppen, min men skulle gjerne hatt litt storre pupper saa det saa bedre proposjonert ut..

Men men, sann er det naa bare, kommer vel ut av den "krisa" og ;)

xx

Skrevet

Jeg er førnøyd med mine! (B-cup) Hadde de vært særlig større hadde det blitt helt feil i forhold til resten av kroppen min!

Gjest gjest1
Skrevet

Etter at de har vokst seg til en "stor" B nå i løpet av sommerferien og jeg faktisk kan få en kløft når jeg bruker utringing vil jeg si passe! Wuhu :D

(men skal ikke lyve og si jeg ikke ønsker meg C, selv om kanskje med min kroppstørelse det vil se ut som jeg tipper fremover da)

Gjest Brunetten_
Skrevet

75C her. De er faste runde og fine. ;)

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med dem. Men jeg er ikke fornøyd med noe på kroppen min jeg da. Ser så stygg ut jeg. :roll:

Skrevet

Jeg ville gjerne hatt litt større. Har bare en B-cup nå, og i forhold til kroppsvekten min er det veldig lite.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker 80 DD/E. Jeg er ganske så fornøyd med dem, men må si at jeg er rett og slett drittlei av at folk glaner og kommenterer dem. Men ellers er jeg fornøyd. Det som er litt kjipt er at det er vanskelig å finne fine og sexy bher som passer meg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...