Gå til innhold

Hvordan få han mer dominerende i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann som er det mest fantastiske jeg har møtt. Han er bra på alle områder, og jeg liker han svært godt. Men når vi har sex virker det som at han ikke helt har peiling. eksempel er det lite foreplay, merker han er stresset og lignende. når han fingrer meg har han bare fingrene inni uten å gjøre noe spesielt. sexen er veldig plain

Jeg liker lidenskapelig sex som er røff og hvor vi prøver forskjellige ting. Også å bli holdt rundt halsen, slått på rumpa, dradd i håret osv men det er ingenting sånt. Han bryr seg heller ikke om puppene mine, og tar aldri på dem. Hva kan jeg gjøre her? Har sex mye å si for fremtidig forhold med han?

Anonymkode: aeb98...924

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres uerfaren ut, det kan du hjelpe ham med. Vis hva du liker osv. 

Om han vil like å være mer dominerende og røffere er jeg ikke sikker på at kan endres like mye men prøv! 

Ville fokusert på førstnevnte først. 

• Liker 3
Skrevet

Har det samme problemet med min partner som også er helt fantastisk. Mener at kommunikasjon er viktig og at dere prater om hva dere liker. Ikke sikkert at han ønsker å holde rundt halsen din for eksempel men kan også bare vær at han er litt fersk og ikke vet helt hvor han skal gjør av seg. Du får nesten bare be han om å ta på deg. Prøve å trappe opp litt og litt med røffheten. Ordner seg nok med kommukasjon om han da bare mangler erfaring. 

Anonymkode: 9e773...1e6

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør du selv da? Gir du noen råd, eller enda bedre, forteller du ham hva du vil? Ser for meg du bare ligger der litt forfjamset.

Prøv å si «Nå vil jeg du skal fingerknulle meg hardt mens du sleiker den våte fitta mi enda våtere!», «Få suge den deilige steinharde kukken din mens du sleiker meg rått». Eller «åååh klem puppene mine baby putt dem i kjeften din»

Lykke til 😃

Skrevet

Del ei flaske vin først, så blir det kanskje litt mer løssluppent

Anonymkode: f2d75...4be

• Liker 1
Skrevet

Snakk med han om hva du liker.. Fortell han at du ikke får så mye ut av den sexen dere har. Kanskje vise han noen videoer ? Eller en sexnovelle du liker ?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har møtt en mann som er det mest fantastiske jeg har møtt. Han er bra på alle områder, og jeg liker han svært godt. Men når vi har sex virker det som at han ikke helt har peiling. eksempel er det lite foreplay, merker han er stresset og lignende. når han fingrer meg har han bare fingrene inni uten å gjøre noe spesielt. sexen er veldig plain

Jeg liker lidenskapelig sex som er røff og hvor vi prøver forskjellige ting. Også å bli holdt rundt halsen, slått på rumpa, dradd i håret osv men det er ingenting sånt. Han bryr seg heller ikke om puppene mine, og tar aldri på dem. Hva kan jeg gjøre her? Har sex mye å si for fremtidig forhold med han?

Du gir ham god opplæring siden du har mer earfaring.Du tar intiativ. Han blir super flink i sexen og du blir fornøyd av sexen etter hvert. 

Endret av byh1
Skrevet

Mest fantastiske du har møtt? på hvilken måte? er han hengiven og litt underdannig?

Jeg tror dominerende menn i privaten kan bli underdannig, men litt usikker i motsatt retning... Å finne løsning på dette må du nok lære han opp👌

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ta tiden til hjelp og vær tydelig på hva du liker og tenner på. Og la han komme til ordet også. Spør hva han liker, fantaserer om og har lyst å prøve. Snakk sammen. 

Skrevet

Skal prøve dette men han virker ikke veldig «seksuell» om jeg kan forklare det slik. Er derfor redd at sex for han ikke er viktig. 

Skrevet

Enda et innlegg hvor partner sine mangler listes opp, men ts sin rolle i relasjonen blir ikke sagt noe om. Det er jo alltid minst to personer i et forhold, og dere er begge ilag om hvordan sexen er nå. 

Om du er ute etter konkrete råd, er det interessante å vite hva du gjør. Hvordan gir du beskjed om at du vil ha røffere sex, hvordan oppfører du deg under sex, reager på han, oppmuntrer osv.? 

Ellers er standard rådet: kommunikasjon, snakk om det. 

Anonymkode: cf37e...f81

Skrevet

Altså...

Jeg tror ikke man kan gjøre en mann dominerende i sengen. Jeg tror det er noe han i så fall bare ER og ønsker å være. Jeg har vært med en mann som var veldig assertiv av personlighet, men utrolig ego generelt og veik og ego i senga. Så en usikker mann med haugevis med empati, som var dom i senga, tok tak i meg, dro meg til seg ol..klart man foretrekker det siste.

Anonymkode: e9859...9ca

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vel, kanskje han er lært opp til å ikke gjøre noen av de tingene du ønsker?

Har hatt et par damer opp gjennom årene som er så skjøre som porselen, og det er ikke akkurat slik at man bare kan buse frem og ta seg til rette. 

Vær tydelig på hva du ønsker og liker så går det nok bra. 

Anonymkode: 4de19...631

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg ville forsøkt å snakke med ham. Dersom du forteller hva du liker, er det ålreit å også spørre hvilke håp og forventninger han har. Du kan nok lære ham en del teknikk, men du kan ikke påvirke seksualiteten hans i særlig grad. Det er min teori.

Skrevet

Skryt masse av ham! 

Det virker som om han ønsker å gjøre deg godt, men er usikker. Skryt både av det han gjør (som du liker) og kroppen hans (spesielt pålen). 

Bygger du opp selvsikkerheten hans, blir han ... vel... mer selvsikker i senga. 💜

• Liker 4
Skrevet

Si det rett ut. Vær ærlig. Men vær forberedt på at han må fordøye det. 

Min mann er ganske dominant og litt sånn agressiv av natur i hverdagen. I senga var han i starten ganske mild. Og det er ikke før nå han virkelig slipper seg løs og er røff under sex, og vi har vært sammen i snart 9 år. Det begynnerå komme seg mer og mer. 

Jeg sa det rett ut. Jeg har spøka med og om det og tullet mye. Jeg har  veiledet ham med kroppsspråk og hender. 

Det handler mye om å føle seg trygg og det kan ta lang tid. 

Anonymkode: 81f0a...387

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg var også sammen med en slik mann, men kom ingen vei med kommunikasjon. Han hadde ikke selvtillit nok til å være dominerende i senga og sexen ble aldri bra nok. Jeg liker å bytte på det og være dominerende selv, men jeg følte meg bare rar og kjempe usexy når jeg prøvde å dominere han. Han likte ikke når jeg prøvde kinky ting og syns det var sært/rart og ja, det endte med at jeg ble tilbakeholden også. Det gikk på bekostning av forholdet. Jeg også ELSKER lidenskapelig og røff sex. Noen ganger kunne han glimte til og sexen var bra, men selv om jeg ga gode tilbakemeldinger fortsatte han ikke med det på en måte. 

Vil si at dette har litt med kjemi å gjøre. Det høres ut som kjemien i senga ikke er så bra. 

Anonymkode: 7e5a6...8bc

Skrevet

Kommunikasjon! 

Med klærne på 

• Liker 1
Skrevet

Min kjæreste var absolutt ikke dominant, det var helt ukjent for han. Vi brukte mye tid på å snakke og jeg fortalte hva jeg likte. Så prøvde vi oss frem. Han ble jo veldig tent av å se meg så kåt og komme når han gjorde ting jeg likte han aldri hadde gjort. Også ble det mer og mer naturlig for han og i dag er han ganske mye mer dominant og tør å fortelle hva han liker, hva jeg skal gjøre med han osv. Han syns det var ubehagelig å be meg om å suge han. Jeg elsker det i utgangspunktet, men tenner enda mer på at han enten bare kommanderer meg til å gjøre det eller bare stikker den i munnen min. Kommunikasjon er alt:) 

Anonymkode: 50674...408

• Liker 1
Skrevet

Ikke tro at han leser tanker. Det er lettere å prate om det enn du tror og det ødelegger ikke stemningen. Selv noe så tilsynelatende enkelt som klaps på rumpa er en treningssak for å få det "riktig".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...