Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

I dag bestemte jeg meg for at ungene endelig er store nok til å høre Brødrene Løvehjerte. Leste for dem, første kapittel og litt av andre. Jeg grein og grein! Det var bare så vidt jeg klarte å beholde stemmen og maska... :roll:

Jeg griner lett av bøker, men minneverdige tårer falt nok under lesingen av Balansekunst av Rohinton Mistry. Hulk!

Hvilke bøker har du grini av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ledd så jeg har grått av Bridget Jones' dagbok og Bridget Jones på randen av Helen Fielding. Ellers har jeg grått av Tornefuglene og Anne fra Bjørkely-bøkene.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest_Plonk_*
Skrevet

Den forrige Harry Potterboken, om Føniksordenen!!! Jeg strigråt gjennom alle de siste kapitlene.

Og Tatt av vinden, som jeg leste da jeg var 15 omtrent og var helt uforberedt på slutten....

Gjest Sukkerert
Skrevet

"Det er slutt mellom Gud og meg" -Katarina Mazetti

"Albertine". Christian Krog

"Sammen igjen"

"Huset med den blinde glassveranda"- Herbjørg Wassmo

"Gutt" - Roald Dahl

Gjest gjest1
Skrevet

Masse klissete ungdomsromaner jeg leste for noen år siden.

Ellers Tora-trilogien av Wassmo, Isfolket-bøkene *kremt* av Sandemo ++ en hel haug med triste romaner jeg ikke husker navnene på. Jeg gråter lett av bøker og filmer, men ikke nødvendigvis av det som andre kanskje ville grått av.

Skrevet

Tror jeg gråt en skvett av "En egen musikk" av V.Seth. Den boka jeg har grått mest av er "Farvel, Rune" da jeg var barn. Rune druknet, og jeg var utrøstelig.

Skrevet

Veien til Karlsvogna - av Jon Magnus :grine:

Gjest SumoBryter
Skrevet

viipurin kaunotar fikk meg til å grine så mye at jeg måtte ofte legge fra meg boken, la den fra meg og bestemte at jeg ikke klarte å lese slutten.

Synd den ikke er oversatt. :forvirret:

Gjest gjest1
Skrevet

Balansekunst av Rohinton Mistry, den gråt jeg av flere ganger fantastisk bok! :grine: Ble til og med lei meg for at boken var slutt :)

Skrevet (endret)

Ikke uten min datter - Betty Mahmoody.

Den lange veien hjem - Knut A. Braa.

The Hobbit - J.R.R. Tolkien

Endret av Saeria
Gjest Gjesta
Skrevet

Farvel Rune er en utrolig flott bok, men det er ikke lett å lese den høyt :sjenert:

Jeg gråt meg gjennom hele boka, og på slutten ble det bare hvisking...

Skrevet

Eg grin sjeldan av bøker, det skjer heller når eg ser på film. Men Det angår også deg om Herman Sachnowitz grin eg av kvar gong. Vi las berre fyrste halvdel høgt på ungdomsskulen, og eg er sjeleglad vi ikkje kom oss lenger. ;)

Gjest seroxata
Skrevet

bill pulmann-his dark materials... slutten på serien, bok 3, fikk meg til å gaule som en liten unge, for alt var så urettferdig.. men utrolig fin!

Skrevet

Vinterbarn av Dea Trier Mørch. Griner som en stukken gris.

Skrevet (endret)

Da jeg var 17 år og leste Alice Hoffman: Hvite hester (en fantastisk ungdomsbok).

Som voksen Paul Auster: Invention of Solitude og Book of Illusions.

Invention of Solitude er delvis biografisk og beskriver forholdet far og sønn.

Endret av lilypie
Gjest King James
Skrevet

grine av bøker er det mulig ?

egentlig burde det ikke fordundre meg folk griner av film men bøker det virker bare rart.......

Gjest LoisLane
Skrevet

En bok kan være en like intens opplevelse som en film. Og det burde ikke fordundre deg en gang.

Gjest King James
Skrevet

tja nå mener jeg at bøker er bedre og gir en mer intens opplevlese en filmer

men det vil nok alti forundre meg hvorfor noen kvinner griner av bøker eller filmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...