AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Går meg på nervene.... 45 år gammel dame som bare skravle om barna og vise meg bilder hver dag... skal ALLTID prate med meg om noe, alltid en kommentar, forstyrrer meg veldig når jeg prøver å fokusere 🙄 vi begge er vikar så føler jeg ikke kan klage til arbeidsgiver... da er det vell jeg som ryker siden det er jeg som har et problem. Vikarer her blir byttet ut i hytt og pine Anonymkode: 8afd1...8dd
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Glemte å si, jeg er 20 år kvinne, jobber på lager Anonymkode: 8afd1...8dd
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 Finn fram Instagrammen din og vis henne bilder av ting du er interessert i, men som hun garantert syns er kjedelig. Vær tilbake slik hun er mot deg. Eller lat som du er interessert i hennes saker en liten stund, før du påpeker at "nei, nå roter vi bort et tiden (igjen..). Nå må vi komme igang her skal vi bli ferdig." Finn deg så noe å gjøre et stykke unna henne. Trikset er å være avmålt hyggelig. Anonymkode: cbea2...8ce 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #5 Skrevet 10. desember 2020 «Jeg klarer dessverre ikke konsentrere meg om arbeidet, og prate så mye samtidig. Og ikke for å være frekk, men jeg syns det blir litt mye deg og ditt. Det er hyggelig med åpenhet, men dette blir litt mye» Anonymkode: 15ced...827
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #6 Skrevet 10. desember 2020 Kjenner meg igjen her. Har samme problem, dvs. har ikke noe imot å snakke når det er stille, og vi har mulighet til det, men når det koker med kunder overalt, diskene er tomme osv., da er det forferdelig irriterende med folk som skal fortelle livshistorien sin, dvs. referere vaktlisten sin for tre uker framover, legge detaljert ut om spiserutinene sine, fortelle om handlingen i Farmen, Fotball-VM eller noe annet på TV jeg ikke interesserer meg for. Gjerne samtidig som man prøver å ekspedere kunder. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal råde deg til, jeg bare prøver å trekke meg unna, men blir oppfattet som sur og avvisende, så ... Følger med her i håp om å få gode råd. Anonymkode: 32c96...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Skrevet 10. desember 2020 Jeg sier tydelig i fra, er endel eldre enn deg. Så lettere da. Lær deg å sifra, ellers blir livet verre for deg. "Jeg er ikke så interessert i ditt privatliv, vi er på jobb. Så vi må fokusere på det vi skal gjøre" Om det skjer i lunsjen: "Du, nå har jeg 30min fri som jeg vil bruke til å slappe av". Om dette forsømmer jobben, hindrer jobben din. Så kan du sifra der du jobber, er jo de som har leid dere inn. Da vil de jo at dere skal yte best mulig, om hun hindrer deg i jobben så SIFRA! Igjen, aldri vær redd for å sifra! Uansett. Anonymkode: 6f680...125 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #8 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Går meg på nervene.... 45 år gammel dame som bare skravle om barna og vise meg bilder hver dag... skal ALLTID prate med meg om noe, alltid en kommentar, forstyrrer meg veldig når jeg prøver å fokusere 🙄 vi begge er vikar så føler jeg ikke kan klage til arbeidsgiver... da er det vell jeg som ryker siden det er jeg som har et problem. Vikarer her blir byttet ut i hytt og pine Anonymkode: 8afd1...8dd Hvis damen er hyggelig ville jeg prøvd å sette foren ned på en vennlig måte. Ta med headsett til lunsjen og hør på musikk/lydbok, eller kom med kommentarer om at du nå trenger å konsentrere deg og ha ro rundt deg. De fleste oppegående mennesker vil da ta hintet. Anonymkode: 43fe9...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå