AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #21 Del Skrevet 9. desember 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Altså, I dette tilfelle kjenner ts jenta. Men man skal ikke slippe inn folk i gangen sin, da skal man ringe politiet og vente utenfor sammen med dem. Å slippe jenter som griner inn er å be om å bli ranet. De har medsammensvorne rett rundt hjørnet som stormer frem når du har åpnet døra nok til å slippe inn personen. Dette har stått i avisen! Anonymkode: 2b3f0...fad Ja, sant d. Takk, føler meg bedre nå Anonymkode: 42bd1...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. desember 2020 #22 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, sant d. Takk, føler meg bedre nå Anonymkode: 42bd1...513 For noe tull, ikke hør på dette som ble skrevet om ranere som ringer på dørene og gråter. Du skriver jo selv i tråden at du har sett den gråtende NABOEN din før og vet at hun bor der. Ingen er da så korka at de setter seg i kompaniskap med ranere og setter i gang med å rane naboene i oppgangen sin! Hadde du aldri sett mennesket før i ditt liv, hadde jeg forstått skepsisen, men ikke når du vet det er en nabo som du vet bor der! 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #23 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og nå kjenner jeg at jeg har dårlig samvittighet.. Jeg hadde hatt en lang dag på jobb og det ringte på døra. D var en jente som var antagelig full, men jeg skjønte såpass at hun var redd en person som tok seg inn i bygården. Forsto det sånn at hun ville gi beskjed om at jeg ikke måtte slippe inn en person som hun var redd. Hun spurte om å få komme inn i gangen i 2 minutter, og det er her samvittigheten min kommer inn. Sur å sliten som jeg var så sa jeg nei. Å jeg vet ikke om hu spurte for å slippe unna denne personen eller hva det var men. Burde jeg ringe på hos denne naboen å spørre om det går bra? Fikk litt dårlig følelse Anonymkode: 42bd1...513 Her hadde jeg ringt politiet. Hun ville inn i gangen din da? Jeg forstår jo om du ble redd, noen hadde vel blitt redde da og ikke turt å gjøre noe, mens andre reagerer annerledes. Jeg har barn så jeg hadde nok bare ringt politiet, mens jeg snakket med personen. Anonymkode: 8b121...dc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #24 Del Skrevet 9. desember 2020 2 minutter siden, Million said: For noe tull, ikke hør på dette som ble skrevet om ranere som ringer på dørene og gråter. Du skriver jo selv i tråden at du har sett den gråtende NABOEN din før og vet at hun bor der. Ingen er da så korka at de setter seg i kompaniskap med ranere og setter i gang med å rane naboene i oppgangen sin! Hadde du aldri sett mennesket før i ditt liv, hadde jeg forstått skepsisen, men ikke når du vet det er en nabo som du vet bor der! Man kan aldri vite. Kan evt høre med ho neste gang jeg ser henne? skrev dette her for å berolige meg selv litt, og få litt støtte til noe jeg syns var ugreit. Anonymkode: 42bd1...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 9. desember 2020 #25 Del Skrevet 9. desember 2020 Men i alle dager.. dette er ikke noe å tenke på. Dette er ingen vilt fremmed person.. Hva tenkte du? Uff.. selvsagt går du ut umiddelbart å ringer på hos vedkommende!!!! Nåååååå.....!!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 9. desember 2020 #26 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man kan aldri vite. Kan evt høre med ho neste gang jeg ser henne? skrev dette her for å berolige meg selv litt, og få litt støtte til noe jeg syns var ugreit. Anonymkode: 42bd1...513 Nei nei nei........ Du går å ringer på hos henne... NÅ!!! Du dreit deg ut. Ok, men nå må du virkelig ta deg sammen å få stumpen din ut og sjekke opp her.. Du kan ikke med god samvittighet mene oppriktig talt at du tolker denne tråden som at det du gjorde var riktig ? Da er du blind. Det holder ikke å vente til neste gang. Og du kan ikke finne svarene i denne tråden beroligende eller up-backing til din handling? Du får ji ikke støtte her. Det du gjorde var galt, det er jo flertallet av svarene i tråden representative for. Vær nå et godt menneske å kom deg ut og bort til henne! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #27 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ja, klart man skal hjelpe jenter som trenger hjelp! Samme skjedde her hvor vi bor og samboeren min hjalp henne da typen hennes holdte på å stikke henne med kniv! Å slippe menn inn er en annen sak. Det bør du ikke gjøre. hilsen mann. Anonymkode: 71e55...e7b Kvinner later såpass ofte som om de er «redde og hjelpeløse» for å oppnå økonomisk vinning eller lure folk (inkludert barn) i en felle de ikke kommer utav at du heller ikke skal slippe inn kvinner eller stoppe for dem uten å låse bildøren. Vipps så hopper det frem 2 menn som er hennes medsammensvorne. Folk er ikke ufarlige fordi de er kvinner og farlige fordi de er menn. Folk flest er ikke farlige til vanlig, men alle og enhver kan og vil drepe eller begå vold under rus eller press. Glem aldri at vi er verdens farligste dyr. Ts gjorde helt rett i å ikke slippe inn en ruset kvinne. Hva vet vel Ts om det er alkohol eller narko? Hva vet Ts for den del om kvinnen var en langer på flukt fra politiet? Ts burde nok ringt politiet, men å slippe fremmede inn er ren risikoadferd. Anonymkode: 9afce...ffd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #28 Del Skrevet 9. desember 2020 Just now, Baktusen said: Nei nei nei........ Du går å ringer på hos henne... NÅ!!! Du dreit deg ut. Ok, men nå må du virkelig ta deg sammen å få stumpen din ut og sjekke opp her.. Du kan ikke med god samvittighet mene oppriktig talt at du tolker denne tråden som at det du gjorde var riktig ? Da er du blind. Det holder ikke å vente til neste gang. Og du kan ikke finne svarene i denne tråden beroligende eller up-backing til din handling? Du får ji ikke støtte her. Det du gjorde var galt, det er jo flertallet av svarene i tråden representative for. Vær nå et godt menneske å kom deg ut og bort til henne! Hvis du tenker litt å ser svarene i tråden så ser du at man faktisk skal være litt skeptisk. Men grunnen til at jeg skrev dette var jo fordi hun var en liten jente å jeg i ettertid tenkte om dette kunne få en konsekvens for meg. Hvis d verste skulle skje å de skal ha tak i meg for avhør å diverse. Vil jo ikke havne i trøbbel. Så ja jeg har tenkt litt på å få kontakta denne naboen. Men må jo ikke bli sint på meg fordi jeg er skeptisk Anonymkode: 42bd1...513 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #29 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Vet du ikke hvem som bor i oppgangen din? Og full kl 17 på en onsdag? Anonymkode: 89981...8ee Er vel ikke alle som kun sitter og følger med på ALT naboene foretar seg vel!! - og finnes ulike grunner til ting!! Anonymkode: 35cca...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 9. desember 2020 #30 Del Skrevet 9. desember 2020 Mysticgirl skrev (1 time siden): Det var hjerterått! Hvordan kunne du ? Du skulle ha hjulpet henne og beskyttet henne ❤️ Stakkars jente som opplever at folk ikke en gang bryr seg. Hva skjer med folk egentlig , som er blottet for empati og å hjelpe folk som trenger det. Du ser det overalt, folk går forbi hjelpelØse folk på gaten og ignorerer om noen blir mobbet osv.. helt enig ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #31 Del Skrevet 9. desember 2020 Mysticgirl skrev (1 time siden): Det var hjerterått! Hvordan kunne du ? Du skulle ha hjulpet henne og beskyttet henne ❤️ Stakkars jente som opplever at folk ikke en gang bryr seg. Hva skjer med folk egentlig , som er blottet for empati og å hjelpe folk som trenger det. Du ser det overalt, folk går forbi hjelpelØse folk på gaten og ignorerer om noen blir mobbet osv.. Sannheten er at folk ikke bryr seg her i Norge. Jeg ble forfulgt av en mann på T-banen, mitt i sentrum og jeg måtte til slutt skrike på han. Ingen som satt rundt grep inn, fikk kun et lite blikk av folk når jeg skrek. Aldri følt meg så utrygg og alene, mitt i befolkingen. Anonymkode: 00f92...95e 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #32 Del Skrevet 9. desember 2020 Klart det bygger opp til litt dårlig samvittighet, men når en ikke kjenner folk,og hun/ han dukker opp ruset ( eller ikke ruset..) ,så vet man jo heller aldri helt hvor man har de. Allfall ikke om de aldri har pratet før... Mulig om jeg hadde vært deg, så ringt politiet eller noe..- men er vel ikke ofte de gidder bry seg sånn heller så sant det ikke har skjedd noe kriminelt.. Om du treffer på henne igjen, så prøv spør hvordan det går og kanskje snakke litt med henne da... Anonymkode: 35cca...8fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 9. desember 2020 #33 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hva sier jeg da? Føler meg jo dom nå. Anonymkode: 42bd1...513 "Hei, jeg ville bare sjekke hvordan det gikk med deg.." er en grei start 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #34 Del Skrevet 9. desember 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Klart det bygger opp til litt dårlig samvittighet, men når en ikke kjenner folk,og hun/ han dukker opp ruset ( eller ikke ruset..) ,så vet man jo heller aldri helt hvor man har de. Allfall ikke om de aldri har pratet før... Mulig om jeg hadde vært deg, så ringt politiet eller noe..- men er vel ikke ofte de gidder bry seg sånn heller så sant det ikke har skjedd noe kriminelt.. Om du treffer på henne igjen, så prøv spør hvordan det går og kanskje snakke litt med henne da... Anonymkode: 35cca...8fd Takk. Da tar jeg ikke kontakt med mindre jeg går rett på dama 😊 Anonymkode: 42bd1...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #35 Del Skrevet 9. desember 2020 Ser ho sjelden Anonymkode: 42bd1...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamusAran Skrevet 9. desember 2020 #36 Del Skrevet 9. desember 2020 Rant skrev (1 time siden): Man må selvfølgelig se an personen. Hadde ikke sluppet inn noen som har et våpen eller som hadde vært sterkere enn meg. Men man ser lett forskjell på en ustabil raner/morder og en ustabil redd person som frykter for sitt eget liv. Haha, det kan være en god skuespiller med en medhjelper som står rundt hjørnet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 9. desember 2020 #37 Del Skrevet 9. desember 2020 (endret) SamusAran skrev (3 minutter siden): Haha, det kan være en god skuespiller med en medhjelper som står rundt hjørnet. Medhjelper rundt hjørnet. Det tviler jeg sterkt på. Og naboen vil uansett bli arrestert med det samme siden han vet hvem hun er og i hvilken etasje hun befinner seg. Det må være tidenes tåpeligste ran i såfall. Om man ikke klarer å skille realitet fra fiksjon må man slutte med krim/spennings-serier og film. Endret 9. desember 2020 av Rant 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #38 Del Skrevet 9. desember 2020 2 minutter siden, Rant said: Medhjelper rundt hjørnet. Det tviler jeg sterkt på. Og naboen vil uansett bli arrestert med det samme siden han vet hvem hun er og i hvilken etasje hun befinner seg. Det må være tidenes tåpeligste ran i såfall. Om man ikke klarer å skille realitet fra fiksjon må man slutte med krim/spennings-serier og film. Ja 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ts Anonymkode: 42bd1...513 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #39 Del Skrevet 9. desember 2020 28 minutter siden, AnonymBruker said: Sannheten er at folk ikke bryr seg her i Norge. Jeg ble forfulgt av en mann på T-banen, mitt i sentrum og jeg måtte til slutt skrike på han. Ingen som satt rundt grep inn, fikk kun et lite blikk av folk når jeg skrek. Aldri følt meg så utrygg og alene, mitt i befolkingen. Anonymkode: 00f92...95e Om man ikke er pen får man ikke hjelp. Anonymkode: 075e2...d7b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamusAran Skrevet 9. desember 2020 #40 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ts Anonymkode: 42bd1...513 Så hvorfor slapp du henne ikke inn da?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå