AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Del Skrevet 9. desember 2020 Og nå kjenner jeg at jeg har dårlig samvittighet.. Jeg hadde hatt en lang dag på jobb og det ringte på døra. D var en jente som var antagelig full, men jeg skjønte såpass at hun var redd en person som tok seg inn i bygården. Forsto det sånn at hun ville gi beskjed om at jeg ikke måtte slippe inn en person som hun var redd. Hun spurte om å få komme inn i gangen i 2 minutter, og det er her samvittigheten min kommer inn. Sur å sliten som jeg var så sa jeg nei. Å jeg vet ikke om hu spurte for å slippe unna denne personen eller hva det var men. Burde jeg ringe på hos denne naboen å spørre om det går bra? Fikk litt dårlig følelse Anonymkode: 42bd1...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Million Skrevet 9. desember 2020 Populært innlegg #2 Del Skrevet 9. desember 2020 Ja, du kan godt ringe på og høre hvordan det gikk/hvordan det går. Å avvise en gråtende person var litt hjerteløst av deg, synes jeg... selv om hun var full. Hun hørtes jo redd ut, stakkars Gå og ring på du, og sjekk at alt gikk bra. Det tror jeg hun setter pris på. Kanskje bare overdrev hun i fylla, kanskje skjedde det noe - finn det ut. 111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Del Skrevet 9. desember 2020 Ja, sjekk med henne og ring til politiet hvis det ikke går bra med henne. Om hun såvidt åpner døren på gløtt og sier det går bra men ikke vil åpne døren helt, har rar ansiktsmimikk eller oppfører seg på annet vis mistenkelig, ringer du politiet uansett. Anonymkode: ab9b4...1a2 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Del Skrevet 9. desember 2020 Uff den var litt hard syns jeg... ja du bør sjekke at alt er greit. Anonymkode: a14cc...7bc 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. desember 2020 #5 Del Skrevet 9. desember 2020 Det var hjerterått! Hvordan kunne du ? Du skulle ha hjulpet henne og beskyttet henne ❤️ Stakkars jente som opplever at folk ikke en gang bryr seg. Hva skjer med folk egentlig , som er blottet for empati og å hjelpe folk som trenger det. Du ser det overalt, folk går forbi hjelpelØse folk på gaten og ignorerer om noen blir mobbet osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Og nå kjenner jeg at jeg har dårlig samvittighet.. Jeg hadde hatt en lang dag på jobb og det ringte på døra. D var en jente som var antagelig full, men jeg skjønte såpass at hun var redd en person som tok seg inn i bygården. Forsto det sånn at hun ville gi beskjed om at jeg ikke måtte slippe inn en person som hun var redd. Hun spurte om å få komme inn i gangen i 2 minutter, og det er her samvittigheten min kommer inn. Sur å sliten som jeg var så sa jeg nei. Å jeg vet ikke om hu spurte for å slippe unna denne personen eller hva det var men. Burde jeg ringe på hos denne naboen å spørre om det går bra? Fikk litt dårlig følelse Anonymkode: 42bd1...513 Vet du ikke hvem som bor i oppgangen din? Og full kl 17 på en onsdag? Anonymkode: 89981...8ee 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Del Skrevet 9. desember 2020 Derfor jeg spør da. Har dårlig samvittighet idag Anonymkode: 42bd1...513 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Del Skrevet 9. desember 2020 Ja dette er foresten flere dager siden. Men kjenner henne igjen, har sett henne før. Anonymkode: 42bd1...513 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 9. desember 2020 #9 Del Skrevet 9. desember 2020 Uff. Hun må ha vært virkelig redd og desperat som kontakter en vilt fremmed nabo i håp om hjelp. Håper det går bra med henne. Synes du bør høre med henne hvordan det går. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 9. desember 2020 #10 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja dette er foresten flere dager siden. Men kjenner henne igjen, har sett henne før. Anonymkode: 42bd1...513 Ja vel. Har du sett henne siden da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #11 Del Skrevet 9. desember 2020 Hva sier jeg da? Føler meg jo dom nå. Anonymkode: 42bd1...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #12 Del Skrevet 9. desember 2020 Ja, klart man skal hjelpe jenter som trenger hjelp! Samme skjedde her hvor vi bor og samboeren min hjalp henne da typen hennes holdte på å stikke henne med kniv! Å slippe menn inn er en annen sak. Det bør du ikke gjøre. hilsen mann. Anonymkode: 71e55...e7b 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 9. desember 2020 #13 Del Skrevet 9. desember 2020 Du sier nesten det samme som du fortalte her. At du har hatt dårlig samvittighet og at du vil høre om det går bra med henne. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #14 Del Skrevet 9. desember 2020 Jeg synes det er rart at det er hjerterått å slippe inn en totalt fremmed inn i sitt eget hjem. Jeg hadde ikke turt det. Anonymkode: 72675...430 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #15 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes det er rart at det er hjerterått å slippe inn en totalt fremmed inn i sitt eget hjem. Jeg hadde ikke turt det. Anonymkode: 72675...430 TS kjente henne igjen som nabo og vet hvor hun bor? Hadde ikke sluppet inn en fremmed om jeg var alene hjemme. TS sier i tillegg det er flere dager siden.....herlighet. Du ringer på, ber om unnskyldning og sier du ikke helt skjønte hva hun mente - spør om det er iorden nå. Anonymkode: 499a0...011 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #16 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er rart at det er hjerterått å slippe inn en totalt fremmed inn i sitt eget hjem. Jeg hadde ikke turt det. Anonymkode: 72675...430 Man trenger ikke slippe noen inn. Men komme seg ut å hjelpe til der er jo greit. Anonymkode: 71e55...e7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 9. desember 2020 #17 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er rart at det er hjerterått å slippe inn en totalt fremmed inn i sitt eget hjem. Jeg hadde ikke turt det. Anonymkode: 72675...430 Man må selvfølgelig se an personen. Hadde ikke sluppet inn noen som har et våpen eller som hadde vært sterkere enn meg. Men man ser lett forskjell på en ustabil raner/morder og en ustabil redd person som frykter for sitt eget liv. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #18 Del Skrevet 9. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Så harde folk var med ts.. Jeg slipper ikke folk jeg ikke kjenner inn i gangen. I alle fall ikke fulle folk! Vips, så var det hele for å sanke sympati, og en annen person med våpen venter rundt hjørnet på at jeg skal åpne døra nok til at de bryter seg inn. Ja, det skjer faktisk.. Men, jeg hadde nok ringt politiet for å høre om de har noen råd, eventuelt banket på hos henne, om du vet hvor hun bor. Anonymkode: 72aea...59a Vet hvilken etasje hu bor ja. Men føler det er rart å komme nå å være grei. Mente ikke å være "kald " men sånn ble det. Tenkte litt på dette med korona og vold i hjemmet, selvmord osv..og er litt betenkt nå. Anonymkode: 42bd1...513 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #19 Del Skrevet 9. desember 2020 Altså, I dette tilfelle kjenner ts jenta. Men man skal ikke slippe inn folk i gangen sin, da skal man ringe politiet og vente utenfor sammen med dem. Å slippe jenter som griner inn er å be om å bli ranet. De har medsammensvorne rett rundt hjørnet som stormer frem når du har åpnet døra nok til å slippe inn personen. Dette har stått i avisen! Anonymkode: 2b3f0...fad 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. desember 2020 #20 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vet hvilken etasje hu bor ja. Men føler det er rart å komme nå å være grei. Mente ikke å være "kald " men sånn ble det. Tenkte litt på dette med korona og vold i hjemmet, selvmord osv..og er litt betenkt nå. Anonymkode: 42bd1...513 Men gå og ring på og spør nå da. Du trenger ikke føle deg dum i det hele tatt, du viser bare medmenneskelighet og omtanke (kanskje litt for sent, da, men bedre sent enn aldri). Håper hun klarte seg bra.... Du må gå og ringe på hos henne og fortelle oss hvordan det gikk i denne tråden, for nå ble jeg bekymret for denne gråtende, unge damen 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå