Gå til innhold

Fedme er sexy

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://imgur.com/a/amVW5m3

Jeg fantaserer kun om sexy, feite damer. Jeg synes damer på 140-150kg er nydelige og jeg elsker å kose med store mager. Jeg skjønner at de færreste deler denne fetisjen, men finnes det steder hvor jeg kan dyrke fetisjen min for fedme uten å bli dømt?

Anonymkode: a4ded...5cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tipper fetlife har grupper for dette også. 

• Liker 2
Skrevet

Hvor mange tråder skal du opprette om dette temaet? 

• Liker 5
Skrevet

Kanskje det finnes en side "fetisj for sykdommer". 

Anonymkode: 0667a...1ad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje det finnes en side "fetisj for sykdommer". 

Blir nok for lite spesifisert for TS, da slanke, normalvektige mennesker kan ha like mange sykdommer. 

Anonymkode: 9862f...731

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir nok for lite spesifisert for TS, da slanke, normalvektige mennesker kan ha like mange sykdommer. 

Anonymkode: 9862f...731

Jojo, han må da helt klart gå etter de med sykdommen fedme. Får evt filtrere fra de med øyekatar, nyresvikt, blindtarmbetennelse osv

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fantaserer kun om sexy, feite damer. Jeg synes damer på 140-150kg er nydelige og jeg elsker å kose med store mager. Jeg skjønner at de færreste deler denne fetisjen, men finnes det steder hvor jeg kan dyrke fetisjen min for fedme uten å bli dømt?

Ja, veldig sexy at sengepartneren kan dø når som helst av hjerteproblemer mens man holder på..

Anonymkode: a7212...df0

• Liker 2
Skrevet

Synes så tykke folk er motbydelig. Mange svetter mye og raskt, og puster og snorker som en hvalross. Grøss.

Fedme er jo et av de største helseproblemene vi har i våre dager, mye lidelse for personene med sykelig overvekt, og kostbart for landet vårt i form av helseutgifter på flere områder.

Anonymkode: 64210...917

• Liker 1
Skrevet

Her var det mye stygge kommentarer. Dere er ihvertfall ikke bedre, når dere har styggedomen selv i hodet. 

Få dere ett liv og ikke trakaser andre mennesker, sikkert derfor dere er her inne. Har ikke bedre å finne på, triste dumme mennesker. Sikkert ikke fått pult på noen år. 

Anonymkode: 160bf...92e

• Liker 3
Skrevet

Det er forskjell på å ha store damer som preferanse og på å ha det som fetisj. Om det er en preferanse så er det mye mer innafor. Men om du er glad i en person så burde du bry deg om helsa til personen også, ikke være en feeder. 

Anonymkode: 1c1d4...e09

• Liker 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2020 den 16.54):

Ja det finnes steder. Men du har jo en sånn edb maskin eller telefon, så da kan du jo google litt selv. Kos deg med fetishen din. Det er ingen grunn til å dømme deg. 

Skrevet

Sjekk ut Feabie.

Anonymkode: e58ee...882

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...