AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Hei dere. Har 3 dagers eksamen denne uken, skriftlig og praktisk del. Har stresset meg opp siden jeg fikk vite det for 2 uker siden. Nå går jeg rundt med høy puls hele tiden. Hvilepulsen min er på 90. Føler skjelvinger og uro innvendig. Klarer ikke slappe av. Kjenner at hjertet mitt slår som en gal selv om jeg sitter i sofaen. Er dette pga eksamen? Stresset? Vil det gå over? Klarer ikke ha det sånn mer, gjør vondt innvendig. Anonymkode: 46188...69b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Kjenner meg godt igjen. Hadde også samme symptomene pga stress på skolen. Kunne sitte helt stille på skolebenken med en puls på 130... Gjorde meg helt utslitt. Det som funket for meg var mer hvile og korte ned skoledagene. Jeg fikk også betablokkere av legen som skulle roe ned de fysiske reaksjonene, tok disse ved eksamen (jeg klarte ikke å skrive på pc, stå oppreist uten å bevege meg rundt pga kraftige fysiske reaksjoner, rastløshet osv). Legger til at jeg sliter en del med angst fra før av. For min del sitter det også en del i hodet. Jeg er en perfeksjonist og bare fått 6'er. Nå får jeg også 4'ere og er fornøyd med det. Jeg har senket kravene og prøver å gi litt faen I hva folk tenker. Sliter fortsatt med stress, men det er bedre. Anonymkode: adf3e...301 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kjenner meg godt igjen. Hadde også samme symptomene pga stress på skolen. Kunne sitte helt stille på skolebenken med en puls på 130... Gjorde meg helt utslitt. Det som funket for meg var mer hvile og korte ned skoledagene. Jeg fikk også betablokkere av legen som skulle roe ned de fysiske reaksjonene, tok disse ved eksamen (jeg klarte ikke å skrive på pc, stå oppreist uten å bevege meg rundt pga kraftige fysiske reaksjoner, rastløshet osv). Legger til at jeg sliter en del med angst fra før av. For min del sitter det også en del i hodet. Jeg er en perfeksjonist og bare fått 6'er. Nå får jeg også 4'ere og er fornøyd med det. Jeg har senket kravene og prøver å gi litt faen I hva folk tenker. Sliter fortsatt med stress, men det er bedre. Anonymkode: adf3e...301 Takk for et svar. Denne eksamen her er bare bestått eller ikke bestått, så har et vanvittig press på å bestå. Har i tillegg sosial angst og det gjør selvfølgelig ikke saken bedre. Når folk skal dømme opp og ned i mente, så klarer ikke hjernen mer. Unner ingen denne følelsen. Anonymkode: 46188...69b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå