AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Jeg er bare så bekymret for fremtiden. Vet jeg bekymrer meg for mye. Trenger likevel å lufte tankene litt Jeg har en mann jeg har vært sammen med i noen år, som jeg elsker over alt. Han studerer og er ekstremt glad i studiet. Han kan fint jobbe 12-14 timers dager i hver dag hele semesteret. Han er vant til å jobbe mye og er glad i å jobbe mye. Det som bekymrer meg er at han skal fortsette å jobbe så mye etter studiene. Jeg ønsker meg barn og en familie, jeg ønsker at mine barn har en tilstedeværende far. Min mann har selv en far som ikke var mye til stede i oppveksten. Jeg har selvfølgelig snakket med han om det, men han sier jeg ikke skal bekymre meg og at alltid skal sette familien først. men det er alltid et men... han kan noen ganger svare meg med at "skal jeg si nei til store prosjekter fordi jeg må jobbe litt mer enn 8-16?" For meg er egentlig svaret: "ja, det syntes jeg du skal.." Jeg vet jo selvfølgelig at jeg ikke kan forvente at han kun skal jobbe 8-16 hver da han kommer til å få en prosjektbasert jobb med deadlines, men at han som regel jobber 40timers uker og ikke mer. Er kun denne store bekymringen for meg, ellers er han fantastisk og behandler meg helt eksemplarisk. Han er svært flink til å gjøre mye husarbeid og gjør ofte mer enn meg for det felles når det gjelder praktiske ting i heimen. Litt surrete dette her, ønsker egentlig bare andres erfaringer og tanker Anonymkode: d300e...98f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Så lenge han husker deg og er til stede mentalt for dere, legger vekk tlf og ser folka rundt seg så går det nok bra. Jeg hadde en mann som var karriere mann men som var helt konsentrert på det. Lite empati og forståelse for at vi også eksisterte. Det var tungt. Men kan jo se ut som at din mann tenker annerledes og er forberedt på å prioritere annerledes. Hva med å begynne nå da? Middager sammen og kvelder uten tlf og pc. Anonymkode: 995f7...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå