Gå til innhold

Hvorfor i huleste får dere kvinner barn sammen med menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ja, det åpenbare spørsmålet er jo at mannen må befrukte kvinnen for at hun skal bli gravid. Men jeg tenker på dere som lever i parforhold. Hvorfor får dere barn med menn når de har null forståelse for hva kvinnen går gjennom? Jeg leser det over alt på nettet hvor lite tålmodighet mannen har, han vil ha sex en uke etter fødsel, ikke vil han gjøre husarbeid og ikke vil han gjøre annet med ungen enn å dulle når det passer han. Det later til at menn flest har null respekt for hva kvinnen går gjennom med tanke på både graviditet og fødsel. 

Har den siste tiden fått et ønske om å få barn, men jeg vurderer å bruke sæddonor. Ser bare for meg at det blir et helvete å skulle oppdra et barn sammen med en fyr som er urimelig og krever alt for mye av meg, og som i tillegg det er stor sjanse for at vil være utro mens jeg er gravid eller etter jeg har født, fordi han ikke får sex tidlig nok. Har man ikke nok med sitt eget barn så må man oppdra et annet også (les: mannen). 

Anonymkode: fa326...3ad

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lær alt du kan om menn på KG.. 

Finn deg en mann som har forståelse for hva du går gjennom vel? Det er ikke sånn at alle menn er urimelige!

• Liker 17
Skrevet

Åpenbare svaret*

Skrevet

Men en sæddonor har ihvertfall null forståelse for hva du går igjennom? Kan være greit om å være to om barn... Både omsorgsmessig og økonomisk. Og ikke minst, fordi barnet trenger både en mor og en far, både i oppvekst og i livet. 

Det å oppsøke donor så fratar du barnet en far. Og mange barn vokser opp med komplekser og mangler fordi farsfiguren ikke har eksistert. 

Anonymkode: f68ca...d9d

• Liker 8
Skrevet
Cuntzilla skrev (Akkurat nå):

Ikke lær alt du kan om menn på KG.. 

Finn deg en mann som har forståelse for hva du går gjennom vel? Det er ikke sånn at alle menn er urimelige!

Er ikke bare på KG jeg har lest det. Har sett mye på Reddit også, og da omhandler det ikke bare i Norge. 

• Liker 3
Skrevet

Pg mitt spørsmål er: hvorfor velger man å være så egoistisk at man utsetter barnet sitt for å aldri få vite hvem faren er? 

Anonymkode: c7376...22e

• Liker 7
Skrevet

På tide med enda en generaliserende mannehattråd på KG nå ja. Stakkars alle perfekte kvinner som tvinges til å være avhengige av menn av naturen. Sååå urimelig! 🙄

Anonymkode: 358a9...b4b

• Liker 12
Skrevet

Fordi menn er personer og ulike. 

Som regel når det er noe galt med et helt kjønn, så er det vedkommende som påstår dette det er noe galt med. 

Anonymkode: d6cff...743

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men en sæddonor har ihvertfall null forståelse for hva du går igjennom? Kan være greit om å være to om barn... Både omsorgsmessig og økonomisk. Og ikke minst, fordi barnet trenger både en mor og en far, både i oppvekst og i livet. 

Det å oppsøke donor så fratar du barnet en far. Og mange barn vokser opp med komplekser og mangler fordi farsfiguren ikke har eksistert. 

Anonymkode: f68ca...d9d

Sæddonoren skal jo ikke ha noe med barnet å gjøre. Er jeg som skal oppdra barnet alene. Jeg har god økonomi og den er sikret god i lang fremtid, så vi lider ingen nød. Med andre ord har jeg mye ressurser og den eneste haken er at barnet ikke får en farsfigur, men jeg har flere brødre + barnet får sannsynligvis omgås menn i barnehage osv. Hva er poenget med en farsfigur når han dessuten ikke vil være til stede? 

• Liker 4
Skrevet

Er ikke bare på KG jeg har lest det. Har sett mye på Reddit også, og da omhandler det ikke bare i Norge. 

Ikke ta alt du lærer om menn fra KG og Reddit da! Ingen lager en tråd om at de trenger hjelp fordi de har en for god og forståelsesfull ektemann. 

Se rundt deg. Kjenner du virkelig ingen bra menn?

• Liker 9
Skrevet

De færreste skriver vel eller lager tråder om hvor bra mannen deres er på forumer o.l. da.

Anonymkode: ed5f1...dff

• Liker 5
Skrevet

Noen av oss har en mann i helsevesenet, som har jobbet på fødeavdeling ;) Han vet litt hva en dame går gjennom. Har ikke barn, men med han er jeg ikke redd. Han er svært omsorgsfull.

Anonymkode: 81e64...045

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke du burde få barn i det hele tatt før du har jobbet noe med det menneskesynet du beskriver.

Selvfølgelig er ikke alle menn slik. Spørsmålet er hvorfor en del får barn med folk som er selvsentrerte, umodne og litt ubrukelige. Det er det jo også mange forklaringer på, men du kommer altså langt med å unngå en slik medforelder. 

Anonymkode: b323e...7b5

• Liker 9
Skrevet

Du finner sikkert en passende mann du også. Vi er ikke så ille.

Anonymkode: aaac9...75a

• Liker 1
Skrevet
Cuntzilla skrev (1 minutt siden):

Ikke ta alt du lærer om menn fra KG og Reddit da! Ingen lager en tråd om at de trenger hjelp fordi de har en for god og forståelsesfull ektemann. 

Se rundt deg. Kjenner du virkelig ingen bra menn?

Brødrene mine er ikke så verst men helt ærlig, hadde jeg ikke vært søsteren deres hadde jeg ikke likt dem. Som søsken er de veldig greie. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ehm....så....du kjenner ingen menn IRL?

Anonymkode: 0a030...322

• Liker 2
Skrevet

Ehm....så....du kjenner ingen menn IRL?

Anonymkode: 0a030...322

Jo, men jeg har ikke fått barn med noen. Hadde en ex som hadde barn fra før, og husker han fortalte om graviditeten og fødselen til ex-dama si. Snakket bare nedlatende om henne. Jeg har naturligvis kun vært borti menn som har vært drittsekker og egoister, har til gode å møte en omsorgsfull mann. Eller jo, jeg var sammen med en som var omsorgsfull men han brukte det til sin fordel (var utro bak ryggen min). 

• Liker 5
Skrevet

Fordi jeg ikke får barn med menn, jeg fikk barn med min mann. 

Min forståelsesfulle, snille, empatiske, deilige mann som gjør livet mitt så vanvittig mye bedre. 

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Brødrene mine er ikke så verst men helt ærlig, hadde jeg ikke vært søsteren deres hadde jeg ikke likt dem. Som søsken er de veldig greie. 

Tenk om du får en sønn da, kan bli vanskelig å like han siden han er en mann? 

Du får passe på å oppdra han til at du aldri skal bli bestemor, for menn kan ikke være foreldre.. 

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

At man bruker KG og Reddit som sannhetskilder er egentlig ganske bekymringsverdig.

Anonymkode: 358a9...b4b

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...