Gå til innhold

Kivat balaklava, god?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringen min fra barnehage er at de er for stor oppe i hodet, og siger dermed ned i barnets øyne/ansikt, slik at åpningen ligger for lavt i bsrnets ansikt om du skjønner... Passer sikkert noen hodeformer, men jeg har på grunn av denne erfaringen unngått kivatluene til egne barn

Anonymkode: fb3b5...aa5

Skrevet

Reima passet ikke mine barn, men kivat satt som støpt. Så lurt å prøve for å se hvordan lua passer formen på hodet.

mine barn har aldri vert kalde med disse luene og velger helst disse selv.

Anonymkode: 11b28...e77

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Erfaringen min fra barnehage er at de er for stor oppe i hodet, og siger dermed ned i barnets øyne/ansikt, slik at åpningen ligger for lavt i bsrnets ansikt om du skjønner... Passer sikkert noen hodeformer, men jeg har på grunn av denne erfaringen unngått kivatluene til egne barn

Det har jeg også sett, men har tenkt det kommer av duskene? 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Reima passet ikke mine barn, men kivat satt som støpt. Så lurt å prøve for å se hvordan lua passer formen på hodet.

mine barn har aldri vert kalde med disse luene og velger helst disse selv.

Anonymkode: 11b28...e77

Skulle gjerne prøvd, men må bestille på nettet. 

Jeg får bestille, kan oppdatere senere:)

Anonymkode: e6bd2...9be

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

https://www.colorwool.no/produkt/kivat-foret-balaclava-i-ull-med-refleks-sjogronn/

Ser kivat endelig har kommet med en balaklava uten ører og dusker, yey!

Ungene elsker balaklava, men jeg synes både Reima og Janus gjør at det ene øret blir kaldt.

Er kivat stramma rundt ansiktet?

Anonymkode: e6bd2...9be

Det har de hatt hele tiden. Jeg kjøpte uten ører og dusker for to år siden. 

vi er veldig fornøyd med vår, men som alle balaklavaer så er det individuelt om de passer til ditt barns ansikt.

Anonymkode: 78a60...bc7

• Liker 1
Skrevet

Har ikke erfart at Kivat kommer ned i øynene, men kjøper ikke lua for stor heller. Syns den sitter veldig fint rundt ansiktet, er tett og blir ikke utvidet ved bruk 🙂

Anonymkode: 4d69f...0bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er bare å dra de litt opp og bak så holder de seg som støpt. Det er også lett å kjøpe de for store og da skjer det. 

Men de holder ører inne og varme. Og det er ikke akkurat vanskelig å dra en lue littegranne opp en gang i timen. 

Anonymkode: 4d029...3e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...