Gå til innhold

Manzillian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 
Jeg er bosatt i Vestfold og har i en tid nå forsøkt å ringe rundt en rekke steder for å finne noen som kan tilby full voksing fra A-Å på menn, men dessverre ingen som gjør det. Noen som har noen tips? Bakgrunnen for spørsmålet er naturligvis analsex og at det kan være fint å få ryddet opp litt der "bak" 🙂

Anonymkode: ad913...130

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ny utgave av Maximilian? :) Liker navnet veldig godt, originalt og kult. Go for it!

Anonymkode: e1fda...058

Skrevet

Ingen som gjør det??? Hva med å prøve selv? Er ikke så vanskelig 😊 Ellers er det vanlig om man bor litt utenfor, at man må reise inn til storbyer for slike behandlings tilbud

Anonymkode: 23c22...1a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen som gjør det??? Hva med å prøve selv? Er ikke så vanskelig 😊 Ellers er det vanlig om man bor litt utenfor, at man må reise inn til storbyer for slike behandlings tilbud

Hehe ja, men trodde da det burde vært noe slikt i Sandefjord/Tønsberg-området. Hvordan gjør du det selv og er du fornøyd med resultatet? Tar alle tips i mot med takk! 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hehe ja, men trodde da det burde vært noe slikt i Sandefjord/Tønsberg-området. Hvordan gjør du det selv og er du fornøyd med resultatet? Tar alle tips i mot med takk! 🙂

Jeg kjøpte ferdig strips på Vita 😊

Har også kjøpt voks i boks på vita som man varmer i mikroen. Det er det beste! Så bare påfører du voksen på papir som følger med, setter den der du vil ha fjernet hår, og riv av med en bestemt hånd, veldig fort 😅 husk å kjenne på voksen at den ikke er for varm, for ikke noe godt å brenne seg på intim sonene! 

Etter man har vokset et huden ganske sår. Det hjelper da å påføre after shave for intimsoner, beste jeg har fått tak i er fra Kondomeriet 😊

denne voksen brukte jeg: 

https://www.veet.no/produkter/varm-voks/sugaring-essential-oils-floral-vanilla-fragrance/

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

En ny utgave av Maximilian? :) Liker navnet veldig godt, originalt og kult. Go for it!

Ha, ha, to sjeler, en tanke😂

Anonymkode: cadc1...28f

Skrevet

Ifølge hun jeg går til, så tilbyr de det ikke til menn, fordi enkelte bare må være kreepy og prøve å gjøre det seksuelt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei, 
Jeg er bosatt i Vestfold og har i en tid nå forsøkt å ringe rundt en rekke steder for å finne noen som kan tilby full voksing fra A-Å på menn, men dessverre ingen som gjør det. Noen som har noen tips? Bakgrunnen for spørsmålet er naturligvis analsex og at det kan være fint å få ryddet opp litt der "bak" 🙂

Voksinghouse i Moss

Anonymkode: 98869...521

Skrevet
SlemUlv skrev (17 minutter siden):

Ifølge hun jeg går til, så tilbyr de det ikke til menn, fordi enkelte bare må være kreepy og prøve å gjøre det seksuelt 

Forundrer meg ikke

Anonymkode: c5aed...06c

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen waxonwaxoff avdelinger i Oslo gjør dette. 

Skrevet

Jeg har vokset på klinikk. Hun tok "baksiden" også. 
Jeg har ikke vært på så mange plasser at jeg kan si at det er "bransjestandard", men jeg ville trodd det. Folk som vokser front, vil gjerne være delikat der bak også.

Skrevet
SlemUlv skrev (På 9.12.2020 den 20.41):

Det er bare tull, kjenner flere som driver med dette i Stavanger, det krever en litt annen kompetanse, ingen normale menn som går til voksing gjør det om til noe seksuelt, bare en unnskylding for å slippe å sette seg inn i noe nytt, samt redsel for det i uvante.

Skrevet
jentegutt skrev (Akkurat nå):

Det er bare tull, kjenner flere som driver med dette i Stavanger, det krever en litt annen kompetanse, ingen normale menn som går til voksing gjør det om til noe seksuelt, bare en unnskylding for å slippe å sette seg inn i noe nytt, samt redsel for det i uvante.

Ok.. Så hennes opplevelser er bare tull. Greit å vite. -_- 

Skrevet

Det er sikkert noen menn som får ereksjon ved voksing av kjønnshår. Om de synes det er kult, så er de jo idioter. En ide for voks-salongene, ansett menn til å vokse intimområdet til mennene som booker time 🙂

Skrevet

Jeg synes ikke det var noe problem. Det jeg responderte mest på var den varme voksen. Og siden hun bruker mine hender for å dandere stellet mitt, så kan jeg snikstrekke litt i pung og klemme litt ekstra hardt for å stoppe opp gryende ereksjon til hun skal nappe av neste voksflak.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2020 den 14.43):

Jeg trodde også det var det når jeg leste overskriften 😂😂😂

Anonymkode: 328cf...7ec

• 3 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2020 den 14.40):

Hei, 

jo da det finnes nå. Ina gjør det. har vert hos henne  flere ganger og det er bra hos henne.

https://timma.no/salong/inwell-clinique?searchTerms=hair-removal&searchTerms=waxing&searchTerms=male-brazilian-waxing

Skrevet

Manzanilla er en av mine favoritter, fås på polet i Vestfold også. 🤪

Anonymkode: ca971...142

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...