lemoncake Skrevet 9. desember 2020 Forfatter #21 Skrevet 9. desember 2020 (endret) Dere har gitt meg så mange gode julekake ideer her. Har lyst å prøve dem alle. 😂 Men her må vi velge ut noen nye som vi må lage. Kanskje gi bort også. Konfekt har vi og tenkt på, da særlig fløtekarameller. Er mye hjemme om dagen, så det blir kjekt å bake litt! ☺️😋 Endret 9. desember 2020 av lemoncake
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #22 Skrevet 9. desember 2020 Pepperkaker, krumkaker, risboller Anonymkode: efef4...a6a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #23 Skrevet 9. desember 2020 Skal ikke bake så mye, men det blir ihvertfall krumkaker, havreflarn, sandnøtter, Sarah Bernard med gulkrem/ smørkrem, også smultringer. Anonymkode: b639d...8fd
Thjelp Skrevet 9. desember 2020 #24 Skrevet 9. desember 2020 Hvite kakemenn, pepperkaker, julebrød og havreflarn har jeg bakt til nå og jeg og min mor har bakt Kling og Sarah Bernhard. Det blir helt sikkert noe mer også, jeg kjøpte juleboken fra Det Søte Liv i oktober og har mye jeg har lyst til å bake på lista
SPOCA Skrevet 9. desember 2020 #25 Skrevet 9. desember 2020 Har svart på dette i en annen tråd, så bare siterer det jeg skrev der. Jeg elsker å bake, så jeg baker ganske mye til jul. Jeg baker alltid: Krumkaker Strull Julekake Lussekatter Krydderkake Berlinerkranser Havreflarn Prestegårdsringer I tillegg veksler jeg på noen kaker, og i år skal jeg også lage: Rømmebrød Tykklefse Sjokoladetopper Mor Monsen Peppernøtter Danske brinbærsnitter (Hindbærsnitter) Sarah Bernhardt Banankake/brød Marvpostei eller fyrstekake Samboer skal i tillegg lage pepperkaker. For de som lurer så lager jeg kaker til hele familien (og tar alltid med på julaften). Jeg pleier å lage en del og gi bort, spesielt til farmor som ikke orker å lage så mye julekaker lenger. Jeg pleier også fryse ned en del kaker og har utover jula/året. En del av dette kan man jo spise hele året. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #26 Skrevet 9. desember 2020 Veganske -Sandnøtter -Kardemommepinner -Serinakaker -Pikekyss -Kokosmakroner -Havreflarn -Pepperkaker Anonymkode: f7078...fb9
Hmmmmmm Skrevet 9. desember 2020 #27 Skrevet 9. desember 2020 Jeg elsker kjeksen Drømmer, tror ikke de er så ulike Tyske skiver, så de skal jeg lage, sjakkruter, risboller, mandelflarn og sarah bernard eller gule bomber blir bakt tenker jeg.
Brunhilde Skrevet 11. desember 2020 #28 Skrevet 11. desember 2020 Peppernøtter, kokosmakroner og havreflarn ble det i år. Og serinakaker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå