AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Hei! Er veldig glad i cider, men har aldri smakt julecider fra Grevens før. Hvordan smaker den, og er den verdt å kjøpe? Er nemlig student som er hjemme hos foreldrene til julen, og er usikker på om jeg skal kjøpe med meg den hjem. De har den nemlig ikke i lokalbutikken hjemme. Hvis det er noen andre cider-entusiaster der ute, hva er deres favoritt cider forresten? Anonymkode: 56bb9...9ef
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Har smakt den en gang. Smaker akkurat som julebrus Anonymkode: b9c60...6db 2
Arnebremykt Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har smakt den en gang. Smaker akkurat som julebrus Anonymkode: b9c60...6db Enig, den er veldig god. Jeg syns ofte Cider har mye alkoholsmak, men ikke denne. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Jeg likte den IKKE!😆 det er ikke noe som helst julete med smaken, bare søt/klissete (jeg liker vanlig eple og pærecider). Bare boksen som ser julete ut. Skjønner ikke hvorfor de ikke lager en litt krydrete variant av eplecider f.eks?🤷♀️ Anonymkode: 8bb7d...f8e 1
Ullvott Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 Skjønner at du som student kanskje ikke har så mye penger til overs, men hva med å kjøpe en boks og prøvesmake en kveld? Hvis du liker den er det jo bare å kjøpe mer, og hvis ikke står du rett og slett over. Det meste du kan tape er vel ca 40 kroner?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 Den smaker sykt digg når den er iskald med isbiter i. Den smaker bringebær brus!! Anonymkode: 0a97f...2c1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har smakt den en gang. Smaker akkurat som julebrus Anonymkode: b9c60...6db Arnebremykt skrev (8 minutter siden): Enig, den er veldig god. Jeg syns ofte Cider har mye alkoholsmak, men ikke denne. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den smaker sykt digg når den er iskald med isbiter i. Den smaker bringebær brus!! Anonymkode: 0a97f...2c1 Ååå, nå ble jeg nysgjerrig ☺️ Elsker julebrus! Får vel ta meg en tur på butikken og kjøpe får jeg drar hjem! Anonymkode: 56bb9...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Skrevet 9. desember 2020 Ullvott skrev (9 minutter siden): Skjønner at du som student kanskje ikke har så mye penger til overs, men hva med å kjøpe en boks og prøvesmake en kveld? Hvis du liker den er det jo bare å kjøpe mer, og hvis ikke står du rett og slett over. Det meste du kan tape er vel ca 40 kroner? Ja, man kan nå si det. Har ikke noe problem med å kjøpe den selv og smake nei. Men jeg er kresen når det kommer til cider, så synes det er litt kjipt å kjøpe noe for å så måtte kaste det ut i vasken hvis jeg ikke liker det. Familien min er ikke så glad i cider, så har dessverre ingen å dele den med. Synes dessuten at det er kjekt og spennende å høre folk sine meninger angående drikke og mat. Anonymkode: 56bb9...9ef
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #10 Skrevet 23. september 2021 Syns den er god jeg Anonymkode: f21da...ece
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #11 Skrevet 24. september 2021 Oi! Jeg eeeelsker cider, men visste ikke at det fantes en egen julecider 😍 Den skal testes! Polet eller matbutikk? Anonymkode: f6012...57f
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #12 Skrevet 25. september 2021 Min favorittsider er Humlepung fra Aga sider. Anonymkode: f4862...0a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå