Gå til innhold

Eggløsning tidlig i syklus et problem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som har erfart at eggløsning tidlig i syklus kan gjøre det vanskeligere å bli gravid? Er kjent med at kort lutealfase kan være trøblete, men har altså motsatt problem, dvs. lang lutealfase. Er i PP 5 og de siste tre prøveperiodene har jeg fått det som ligner eggløsningsslim samt ømhet i eggstokker rundt dag 8 og topp på eggløsningstest ca. dag 10. Syklus ligger på 27-28 dager, med et par unntak hvor den har vært lengre.

Anonymkode: 796ee...275

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei,

Er det noen som har erfart at eggløsning tidlig i syklus kan gjøre det vanskeligere å bli gravid? Er kjent med at kort lutealfase kan være trøblete, men har altså motsatt problem, dvs. lang lutealfase. Er i PP 5 og de siste tre prøveperiodene har jeg fått det som ligner eggløsningsslim samt ømhet i eggstokker rundt dag 8 og topp på eggløsningstest ca. dag 10. Syklus ligger på 27-28 dager, med et par unntak hvor den har vært lengre.

Anonymkode: 796ee...275

Jeg har vanligvis eggløsning mellom syklusdag 12 og 14, men når jeg ble gravid med datteren min så hadde jeg eggløsning på dag 8. Så det funket fint for meg. 

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med topp på eggløsningstest på dag 10? At testen er positiv? Eggløsningstesten blir positiv 1-2 døgn før eggløsningen skjer 

Anonymkode: 1cbfd...539

Skrevet (endret)
13 hours ago, Chara said:

Jeg har vanligvis eggløsning mellom syklusdag 12 og 14, men når jeg ble gravid med datteren min så hadde jeg eggløsning på dag 8. Så det funket fint for meg.

Endret av AureliaB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...