Gå til innhold

Erfaring med LG-side-by-side?

Nitha

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe oss et side-by-side kombiskap i høst og vurderer alternativene. Elkjøp opererer med lave priser for LG-merket, men det har ingen av oss noen erfaring med. Er det noen som vet noe om kvaliteten på dette?

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte oss et LG side-by-side kjøleskap i fjor høst og er superfornøyd med det! Kjøleskapet holder seg utrolig kaldt og godt og i det hele tatt fungerer kjøleskapet som det skal. Det har ikke vært noe som helst tull med det så langt overhodet. Vi håper, og tror, at det fortsetter sånn. LG har jo et godt rykte på seg da, og når jeg har snakket med andre som har hatt LG kjøleskap, så har hvert fall oppfatningen vært den samme som min. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LG er et greit skap det. Generelt er de fleste kjøleskap greie og med ok kvalitet.

Vær obs på at det billigste til elkjøp har manuell isbitmaskin og ikke autoamtisk. Må fylle på vann og alt selv på det billigste. Det andre til 7995,- kobles til vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LG er et greit skap det. Generelt er de fleste kjøleskap greie og med ok kvalitet.

Vær obs på at det billigste til elkjøp har manuell isbitmaskin og ikke autoamtisk. Må fylle på vann og alt selv på det billigste. Det andre til 7995,- kobles til vann.

Ganske riktig det ja. Og jeg tror nok ganske sikkert jeg ville gått for det dyreste av de. Vi har et skap som er tilkoblet vann og det er veldig kjekt. Enkelt å koble til og fungerer supert. Litt klønete med manuell vannpåfylling.....

Endret av tøydukke Anna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...