AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Jeg har jobbet natt, også ringer det på døra og jeg våkner. Det er greit det liksom, min feil at jeg ikke har slått av dørklokka, men de står å ringer på 100 ganger, gir seg ikke, så jeg må brase opp av senga, kle på meg og styre og stresse, også åpner jeg døra fort og ser to ukjente tenåringsgutter og sier bare: jeg åpner ikke fordi jeg har jobba natt!!!! Dere vekka meg og man ringer på ÉN GANG. Også sa han ene: men er ikke dette ***veien? Også sa jeg NEI!!!! også smalt jeg igjen døra. Rett etterpå så tenkte jeg sånn: ojj, flaut... mem var det egentlig innafor ? (Jeg var jo helt i ørska å da) Anonymkode: 8f579...195
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Hadde gjort det samme!!! Anonymkode: 09801...753 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Man står ikke å ringer på døra igjen og igjen, det er dårlige manerer Anonymkode: 958f3...b6b 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Jøss. Finnes det dørklokker man kan slå av? Det må jeg fikse meg... Anonymkode: 20a28...5c5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jøss. Finnes det dørklokker man kan slå av? Det må jeg fikse meg... Anonymkode: 20a28...5c5 Ja, jeg har dørklokka eller "høytaleren" i stikkkontakta inne også er knappen skrudd på ute. Tar man den ut av stikkkontakta lager den ikke lyd. Kjøper på clas ohlson. Anonymkode: 8f579...195
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå