Gå til innhold

Flere triangelfamilier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at "alle andre" rundt oss får seg to barn. Ikke noe feil med det! Men vi er meget fornøyde med vår ene som nå er en jente på 4 og jeg føler at det hadde vært gøy å finne andre familier i samme situasjon som oss. Finnes det flere enn oss der ute? :D Vi bor i Oslo... 

Anonymkode: 1b11a...8f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Triangelfamilie?
Vi har også "bare" ett barn, men det er såpass stor aldersforskjell mellom vår og din at det blir for stor til at de kunne ha vært lekekamerater. Vi har heller ikke lyst å reise til Oslo mer enn absolutt nødvendig nå i korona-perioden.
Jeg forstår deg likevel. Jeg føler også at det er lettere å se venninne-potensiale i likesinnede. Jeg tror likevel du vil få flere positive svar når vi er over neste bølge mtp korona.

Anonymkode: dc36c...a41

Skrevet

Hva menes med triangelfamilie? At dere er tre foreldre?

Anonymkode: c6901...a95

• Liker 4
Skrevet (endret)

Nei haha. At vi er tre i familien. Eller at vi "bare" har et barn da. Jeg er med i amerikanske forumer og der bruker man begrepet. Ser det ble litt forvirrende her :). Beklager 😯

Endret av Mamma80
Skrevet

Hvorfor bare et?

Anonymkode: c49f9...836

Skrevet

Det uttrykket har jeg aldri hørt før, men vi er også en triangelfamilie! Er godt fornøyde med å ha kun et barn, da har vi både råd, tid og overskudd til å følge opp. Jeg synes også det er deilig å slippe bråket, rotet og kranglingen som ofte følger med flerbarnsfamilier. Å kun ha et barn gjør også at det et lett både å få kvalitetestid en og en med barnet og også at vi foreldre kan få trene og sånt som gir livskvalitet, bedre helse og overskudd.

Vår datter er dog 7 nå, så de vil nok ikke få noe utbytte av å møtes. 

Anonymkode: 688b4...d5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...