AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Flere som sliter med blodtrykksfall i uke 9? Er sånn at jeg ofte bare må legge meg ned. Er dette vanlig? Anonymkode: fd606...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Hadde litt problemer med det tidligere i svangerskapet, ja. Måtte passe på å ikke reise meg for fort f. eks hvis jeg hadde sittet på huk. Det gikk over etterhvert, husker ikke hvilken uke. Anonymkode: d9e15...c45 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Ja, det er helt vanlig. Ha med deg en halvlitersflaske med vann, og drikk på styrten om du kjenner du blir svimmel. Det får umiddelbart blodtrykket til å stige. Anonymkode: dca42...c4d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Jeg var veldig plaget med det hele første svangerskap, og i siste del av første trimester andre gang (fra rundt uke 9). Det er skikkelig ubehagelig. Det er vanlig, og ufarlig så lenge man ikke besvimer i farlige situasjoner eller så man faller og slår seg. Jeg måtte ha tilrettelegging på jobb og etter hver sykemelding for å unngå farlige besvimelser, men de fleste blir ikke så plaget. Anonymkode: 1585e...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå