Gå til innhold

Følelsesmessig smell etter sex med mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er totalvrak. Dette har gått så hardt inn på meg, og sannelig også gitt meg ny visdom. Var dum nok til å teste ut livet med en sexpartner, hvor vi på forhånd ble enig om at det kun sku være seksuelt preget. Ting startet veldig bra, men etter 2 gangen vi hadde sex endra ting seg for meg. Jeg ble vel betatt på et vis. Det seksuelle forholdet ble kortvarig, og er over men jeg klarer ikke få fyren ut av hodet og forsone meg med det.

noen som har vært i samme situasjon? Tips og nips tas i mot med stor takk!

Anonymkode: 6bfd1...152

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er klassisk og typisk og alt det der. 

Noen ganger glemmer vi at sex faktisk er en intim ting, man deler noe og kommer nær. Og så blir det mer komplisert likevel.

Det er ikke noe som hjelper her, uten å lære av det (du er ikke en som kan ha "lettvint sex") og la tiden gå.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Synes egentlig dette er helt normalt, man finner jo kjæreste på den måten... Hva er det som bremser deg da? Blir du totalvrak med tanke på at dere blir kjærester?

Følelser har ingen bryter🙄

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
Bamseklemmer skrev (Akkurat nå):

Synes egentlig dette er helt normalt, man finner jo kjæreste på den måten... Hva er det som bremser deg da? Blir du totalvrak med tanke på at dere blir kjærester?

Hva skjedde nå? Det er nå jeg savner å slette et svar😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg er totalvrak. Dette har gått så hardt inn på meg, og sannelig også gitt meg ny visdom. Var dum nok til å teste ut livet med en sexpartner, hvor vi på forhånd ble enig om at det kun sku være seksuelt preget. Ting startet veldig bra, men etter 2 gangen vi hadde sex endra ting seg for meg. Jeg ble vel betatt på et vis. Det seksuelle forholdet ble kortvarig, og er over men jeg klarer ikke få fyren ut av hodet og forsone meg med det.

noen som har vært i samme situasjon? Tips og nips tas i mot med stor takk!

Anonymkode: 6bfd1...152

Kjærlighetshormonet har sine kostnader.  Går over etter 6 måneder.

Anonymkode: 1719e...107

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kjærlighetshormonet har sine kostnader.  Går over etter 6 måneder.

Anonymkode: 1719e...107

Ikke nødvendigvis. Er du riktig heldig kan det ta flere år.

Anonymkode: 6f80a...e44

• Liker 3
Skrevet

Har ingen råd, men done that og been there. Det er veldig vondt, og du må bare vente til det går over. Det dumme er at det kan vare ganske lenge, men det går over etterhvert. Men viktig at du tar hensyn til dette fra nå av. Vi er ikke alle skapt for å bare ha sex og ikke få følelser. 

Anonymkode: fb93e...262

Skrevet

Les tråden Avhekting på samliv og kjærlighetsforhold. Det skulle være som hos deg. Kun sex og litt vennskap. Fordi jeg likte ikke ONS. Tenkte jeg på noe mer fast da kjæreste var håpløst å finne. Dette var i mars 2019 og varte til juni samme år. Enda sliter jeg med dette her. Så det er veldig skummelt. Mannfolk som går med på sånt får ikke følelser og de sier det fra start. Og man tror man skal klare det samme som dem. Nei det kjærlighets hormonet gjorde noe med meg. Håper du lærte av det slik jeg har gjort. Det var en hard lekse og noe så vondt psykisk skal en lete lenge etter.

Lykke til❤️❤️❤️

Anonymkode: 3ffd0...01f

Skrevet

Det er bevisst at kvinner knytter mere følelser opp mot sex, så er lurt å tenke på før man har sex med tilfeldige. Kvinner som har mange tilfeldige partnere utenom forhold mister også denne logiske skepsisen en kvinne skal ha for å knytte følelser til en mann.

Menn kan være utro uten at det betydde noen ting, bare fordi de var kåte der og da. Kvinnene er som regel utro hvis de har mistet følelsene for partner eller forholdet ikke går bra.

Anonymkode: 728a0...a63

Skrevet

Ja- et par ganger! Deretter har jeg prøvd finne ulike grunner for at vi ikke hadde passet sammen i lengden...  Og lett etter andre!  Gi litt f...med andre ord!!  Plutselig møter man en som vil det samme :)

Anonymkode: ea582...1aa

Skrevet

Høres veldig kjent ut. Sex fører lett til følelser, om du har aldri så mye avtalt at det bare skal være sex..

De eneste gangene jeg faktisk 100% har klart å ha uforpliktende sex uten den følelsesmessige nedturen når det ikke blir noe mer er de gangene hvor vi ikke har utvekslet kontaktinformasjon. Når det er teknisk umulig å ta kontakt etterpå er det også umulig å blir skuffa.

Ikke sikkert det er noe for deg, dessuten er timingen dårlig med pandemi og greier men en ONS med totalt fremmed bør kunne avlede oppmerksomheten din..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...