Gjest gjest Skrevet 23. september 2002 #1 Skrevet 23. september 2002 Jeg er en jente på 40 år som har slanket meg 20 kg på et halvt år. Har nå normalvekt, men en del løs hud på magen,øverst på lårene og brystene er blitt så slappe og tomme. Gjør øvelser hver dag uten at det ennå har hjulpet så mye på løshuden. Har noen erfart det samme, og fins det gode råd utenom operasjon da?
Gjest Starya Skrevet 23. september 2002 #2 Skrevet 23. september 2002 På et halvt år?? :o Jøsses, hvordan klarte du det? Har ingen gode råd, annet enn at du får prøve å ta tiden til hjelp.. Og er det riktig ille, så kan du vel ha krav på å få noe dekket?
Gjest gjest igjen Skrevet 24. september 2002 #3 Skrevet 24. september 2002 Jo jeg gikk ned 20 kg på et halvt år på en utrolig enkel måte..jeg ble forelsket !! Var aldri sulten lenger på godter og snacks hoho. Men jeg vil jo gjerne ha en litt fastere kropp enn jeg har fått..håper ennå på råd og tips
Juli-79 Skrevet 27. september 2002 #5 Skrevet 27. september 2002 Tror kanskje ikke du vil få trimmet vekk det overflødige, tror det må fjernes hos lege da. Skjønner?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå