Gå til innhold

Kan dere menn det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn: kan dere knulle samme dama i årevis uten å ha følelser for henne? 

Anonymkode: bf11a...275

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både hun, han og hen kan det. 

Anonymkode: 49d61...e48

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje hvis det er ingen alternativ. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor spør du "dere menn" som om det var én gruppe? Det er det jo ikke, like lite som alle kvinner tenker og gjør akkurat det samme.

Jeg vil tro at noen menn kan det du spør om, mens andre ikke kan det. Jeg vil også tro det samme gjelder for kvinner.

Anonymkode: 91cbb...992

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor spør du "dere menn" som om det var én gruppe? Det er det jo ikke, like lite som alle kvinner tenker og gjør akkurat det samme.

Jeg vil tro at noen menn kan det du spør om, mens andre ikke kan det. Jeg vil også tro det samme gjelder for kvinner.

Anonymkode: 91cbb...992

Du har så rett; Kunne DU gjort det (uavhengig av kjønn) blir da spørsmålet!?    -TS-

Skrevet

Nei, jeg klarer ikke 10 minutter engang... så kald og falsk er jeg ikke... Men jeg har pult et titalls kvinner uten følelser, men da har det vært for omsorg, og de syntes det var greit å høre og var helt ok.

Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det? Jeg tror at jeg er attraktiv nok til å finne noen jeg vil ha, ikke bare slå meg til ro med tanken om at jeg ikke kan få noe bedre. 

Skrevet

Nei, det er faktisk helt uaktuelt. Ingen følelser, ingen sex, så enkelt er det i min bok.

Anonymkode: 05b84...a1a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har så rett; Kunne DU gjort det (uavhengig av kjønn) blir da spørsmålet!?    -TS-

Hadde en dame som FF i flere år. Null romantiske følelser for henne.

Anonymkode: 00192...158

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Har knullet med mange kvinner. Blitt «forelsket» i noen få, mens andre var der kun for knull. 

Anonymkode: d4bdf...577

men har du knullet den samme i årevis? uten følelser? 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Har hatt sex uten romantiske følelser, men aldri over lang tid. Ikke fordi jeg ikke har den egenskapen, men jeg forelsker meg lett, så da kommer det gjerne en annen kvinne som blir fokuset for min lyst.

Skrevet

Nei.

Anonymkode: 85a25...8ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, hvis det er en «swingersdate», så kan jeg ha sex med henne i mange år uten å være forelsket. Hvis du med følelser mener forelsket da. For jeg vil jo ha følelser for henne som en god venn. En venn jeg bryr meg om. 

Anonymkode: 566ac...441

Skrevet

Kunne aldri hatt sex over lang tid med noen uten å ha følelsene med meg.

Anonymkode: 2e86c...bf5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2020 den 11.35):

Ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2020 den 11.35):

La oss snu på det: Kan kvinner ha sex med en mann i årevis uten å ha følelser for ham? Jeg tipper svaret på det er at noen kan, mens andre kan ikke. Slik er det nok for menn også. Vi trenger ikke lage forskjellene mellom menn og kvinner større enn de er. :) 

• Liker 1
Skrevet

Mange menn kan absolutt det. Tror ikke det er så vanlig for kvinner, men det er jo alltid noen. Men det er klart mer vanlig for menn enn for kvinner. Elskerinner er jo et godt eksempel på dette. 

Anonymkode: 4d635...061

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Mange menn kan absolutt det. Tror ikke det er så vanlig for kvinner, men det er jo alltid noen. Men det er klart mer vanlig for menn enn for kvinner. Elskerinner er jo et godt eksempel på dette. 

Anonymkode: 4d635...061

Hva er forskjellen på å knulle en kone eller en elskerinne?

Anonymkode: c1535...e3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...