AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 over at dem er feite, hva tenkes om det? Anonymkode: 9f50b...8c7
solmåneogstjerner Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Det kan du jo underholde deg selv med i flere dager, å reflektere rundt dette viktige spørsmålet. 34
Pappi Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Det tenker jeg svært lite på. Kanskje de bare vil at noen skal si: nei da, du er fin som du er. 3
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): over at dem er feite, hva tenkes om det? Anonymkode: 9f50b...8c7 Mine umiddelbare tanker er at det ikke er ditt problem og er overrasket over at du omtaler andre mennesker slik.
Bernardette Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): over at dem er feite, hva tenkes om det? Anonymkode: 9f50b...8c7 Det eneste jeg tenker når jeg leser innlegget ditt, er at du kun skrev én setning, og likevel klarte du ikke skrive den grammatisk korrekt. 27
Fru Uperfekt Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): over at dem er feite, hva tenkes om det? Anonymkode: 9f50b...8c7 Hmm det høres ut som et deg problem 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 Spørs litt på hvor feite. Er det noen kilo som skiller de fra å være på den «perfekte» vekta, så syntes jeg det er greit. Er de smell feite syntes jeg det blir for dumt å klage, da kunne man angret seg og ikke spist de siste 10 is boksene liksom Anonymkode: a077a...e38 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spørs litt på hvor feite. Er det noen kilo som skiller de fra å være på den «perfekte» vekta, så syntes jeg det er greit. Er de smell feite syntes jeg det blir for dumt å klage, da kunne man angret seg og ikke spist de siste 10 is boksene liksom Anonymkode: a077a...e38 For å utdype det, om noen er utro en gang og angrer seg skikkelig kan jeg vise forståelse. En motorisk utro person får lite forståelse fra meg om de kommer å klager over at de var utro for 15 gang og angrer Anonymkode: a077a...e38 1
Gjest Bamse20 Skrevet 9. desember 2020 #9 Skrevet 9. desember 2020 Denne tråden ble 100% laget bare for og lage kvalme. Du kunne lett ha brukt andre ord som "Overvektige folk som klager", "Damer og menn som er overvektige som klager". "Folk i alle fasonger som klager". men istedentfor måtte du bruke "feite kvinner"?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #10 Skrevet 9. desember 2020 Overvektige kvinner som klager over seg selv og syter hvor perfekte andre har det irriterer meg på det høyeste. Ting som: 1. Åh jeg ønsket jeg var tynn 2. Jeg må vente til jeg har motivasjon til å trene 3. du vet ikke hvor vanskeligt det er 4. Spise litt mere usunn mat og mere godteri. Eneste unnskyldningene som har med å være overvektig er medesinske årsaker eller sykdommer. Uten om det så er det bare latskap. Alle kan gå ned i vekt om dem gjør en innsats, hjelper ikke og sitte å syte til en å vær person. har flere overvektige venniner som kommer til meg å skal ha sympati for at dem er overvektige, sier bare til dem at jeg gidder ikke engang å snakke om det siden dem har null initiativ til å gjøre noe med det eller prøve. Anonymkode: bd348...48e 2
Fru Uperfekt Skrevet 9. desember 2020 #11 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spørs litt på hvor feite. Er det noen kilo som skiller de fra å være på den «perfekte» vekta, så syntes jeg det er greit. Er de smell feite syntes jeg det blir for dumt å klage, da kunne man angret seg og ikke spist de siste 10 is boksene liksom Anonymkode: a077a...e38 Et tips jeg fikk fra min kjære moder var at om en så 2 i lag hvor en var tykk partneren normalvektig/tynn så er det trolig sykdom er begge tykke så er det livsstil 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #12 Skrevet 9. desember 2020 Fru Uperfekt skrev (1 minutt siden): Et tips jeg fikk fra min kjære moder var at om en så 2 i lag hvor en var tykk partneren normalvektig/tynn så er det trolig sykdom er begge tykke så er det livsstil Ja, men det er absolutt noe i det. Anonymkode: f77f0...08c 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #13 Skrevet 9. desember 2020 Fru Uperfekt skrev (42 minutter siden): Et tips jeg fikk fra min kjære moder var at om en så 2 i lag hvor en var tykk partneren normalvektig/tynn så er det trolig sykdom er begge tykke så er det livsstil Hun var/er ikke akkurat forsker, denne moren din. For en simpel teori. Anonymkode: 0eecd...412 9
GammelKaktus Skrevet 9. desember 2020 #14 Skrevet 9. desember 2020 Hva er det med alle disse trådene som skal trø litt på feite folk, eller kvinner...? Er det noen som har blitt avvist kanskje?? 10
Nattero Skrevet 9. desember 2020 #15 Skrevet 9. desember 2020 At ts må føle seg heldig som slipper være en av dem!😱 1
Nattero Skrevet 9. desember 2020 #16 Skrevet 9. desember 2020 Tenker også at når det ikke er min fedme, så gidder jeg heller bry meg med andres! ( men har visst svart her da..😂) 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #17 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun var/er ikke akkurat forsker, denne moren din. For en simpel teori. Anonymkode: 0eecd...412 Men alle forskere er ikke Einsten, heller, dessverre. Anonymkode: fc71d...1ad 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #18 Skrevet 9. desember 2020 For en stygg tråd!! Vi er alle ulike, og stort sett sitter fedme mellom ørene. Altså er det mentale årsaker til at folk ikke greier å gå ned i vekt! ingen vet så mye om kosthold og vektnedgang som overvektige. Ergo handler det ikke om kunnskap. det kan være mange komplekse grunner til overvekt som vi andre ikke har noen innsikt i. Anonymkode: 6cbac...9b9 8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #19 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For en stygg tråd!! Vi er alle ulike, og stort sett sitter fedme mellom ørene. Altså er det mentale årsaker til at folk ikke greier å gå ned i vekt! ingen vet så mye om kosthold og vektnedgang som overvektige. Ergo handler det ikke om kunnskap. det kan være mange komplekse grunner til overvekt som vi andre ikke har noen innsikt i. Anonymkode: 6cbac...9b9 Enig med du😊 Anonymkode: 922e2...637 3
Fru Uperfekt Skrevet 9. desember 2020 #20 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun var/er ikke akkurat forsker, denne moren din. For en simpel teori. Anonymkode: 0eecd...412 Har jeg påstått det noe sted? Er en enkel teori/livsvisdom. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå