Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mange som må det...eg bryr meg ikkje og syns ikkje slike ting er viktige....det viktige er å ha det bra med seg og sine :)

Anonymkode: 36268...37d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei? Har aldri eid en hvit duk i hele mitt liv, og er heller ikke vokst opp med det. Vi har fint spisebord, og bruker ikke duk på det. 

Anonymkode: a969d...76d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei? Har aldri eid en hvit duk i hele mitt liv, og er heller ikke vokst opp med det. Vi har fint spisebord, og bruker ikke duk på det. 

Anonymkode: a969d...76d

samme som meg....mens noen seier at det må kvit duk til for at det skal bli høgtid...Eg skal dekke med noen brikker. TS

Skrevet (endret)

Vi bruker rød duk til jul. Vi har også fint spisebord, men jeg synes duk gjør det mer staselig og høytidelig, særlig siden det er noe vi aldri bruker ellers. Aldri hørt noe om at det må være hvit, men jeg tenker at folk dekker på med de fargene de ønsker. 

Endret av Arkana
  • Liker 4
Skrevet

Må være rød eller hvit ja

Anonymkode: f33dd...ab0

• Liker 2
Skrevet

Jeg har rød juleduk, har ikke hatt hvit. Syns rød er finere og mykere og varmere farge

Anonymkode: e3660...b6b

• Liker 3
Skrevet

Nej,
vi har röd eller vit duk. Något år hade vi en vit duk med guldstjärnor på.

• Liker 2
Skrevet

Hvit? 

Overhodet ikke. Det har jeg aldri hatt. Men vi bruker duk på spisebordet på julaften. Den vi har brukt de siste årene er mørk grønn "brokade". Passer veldig fint til juleserviset vårt (mønster i mørk grønn og gull). 

• Liker 4
Skrevet

Vi har hvit duk med gullstiper. Bruker den minst 2 dager i året,  julaften og nyttårsaften.  

Anonymkode: e1cae...b7d

Skrevet

Har rød duk på julaften. Jeg har en hvit linduk , men det er jo helvete å stryke den 😖

• Liker 2
Skrevet

Ja, vi har ikke duk i annen farge enn hvit. Bruker alltid duk på bursdager, julaften og eventuelle andre selskap. Pynter også bordet og finner frem penserviset (har ikke juleservise). Jeg er også mest opptatt av å ha det bra med meg om mine, men det ene utelukker da ikke det andre. 

Anonymkode: b9840...089

• Liker 1
Skrevet

Her bruker vi enten rød eller hvit duk, alt etter hvilket servise vi skal bruke. 

Anonymkode: c3cac...707

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

mange som må det...eg bryr meg ikkje og syns ikkje slike ting er viktige....det viktige er å ha det bra med seg og sine :)

Selvfølgelig ikke..trodde hvit duk var sikkelig «ut». Nærmere bestemt 70-tallet

Anonymkode: 54fcb...e53

Skrevet

Rød duk på julaften og hvit på nyttårsaften. :)

Anonymkode: 73dd0...ac8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig ikke..trodde hvit duk var sikkelig «ut». Nærmere bestemt 70-tallet

Anonymkode: 54fcb...e53

What??

Anonymkode: c3cac...707

• Liker 3
Skrevet

Bruker alltid hvit pen duk til høytidelige anledninger, men har ofte en smal  pen løper over midten av bordet. Rød i jula. Syns det er utrolig pent med til sølv som serviettringer og annen pynt. 

Skrevet

Har 2 røde juleduker og bruker de på julaften og den andre nyttårsaften. Har en lilla duk nå i adventstiden. Liker ikke hvitt da det blir fort skittent og sånt. Rødt er for meg. Har også røde juleløpere. 

Anonymkode: e3660...b6b

• Liker 1
Skrevet

Blir ikke jul uten duk. 

Anonymkode: cc813...734

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...