Gjest jon are Skrevet 7. august 2005 #1 Skrevet 7. august 2005 jeg er mildt sagt sjokkert over det jeg leser her på seksualitetsforumet.ordene deres er STYGGE og gjør meg flau på deres vegne.sex som skal være noe vidunderlig og vakkert,blir nærmest beskrevet som noe kynisk og ufølsomt her på kvinneguiden.jeg etterlyser den varme romantikken og drømmen om den eneste ene.har dere helt mistet troen på romantikken???selv har jeg heldigvis aldri blitt tatt av dekadensen og blitt blasert,slik det virker som om mange av dere er!selv har jeg fortsatt troen og håpet på den store kjærligheten i behold...med hilsen fra Jon Are
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. august 2005 #2 Skrevet 7. august 2005 Jeg syns faktisk ikke sex blir beskrevet så ille her på dette forumet.. Ta en titt på andre forum, f.eks VGD, er en del verre der..
Dagoberta Skrevet 7. august 2005 #3 Skrevet 7. august 2005 Romantikk hører vel mer hjemme på samlivsforumet. Jeg føler meg ikke støtt om noen vil diskutere puling på et seksualitetsforum, det er ganske mange som driver med sånt Kanksje du burde skåne følelsene dine, og heller unngå å lese trådene i seksualitetsforumet?
hecuba Skrevet 7. august 2005 #4 Skrevet 7. august 2005 Jeg har ikke akkurat fått inntrykk av at sex er så romantisk.. Kanskje i bøker og på film, men ikke ellers.. men det er meg.. Hadde selvfølgelig vært deilig å truffet noen som legger litt mer i det..
Pleier Skrevet 7. august 2005 #5 Skrevet 7. august 2005 Man knuller på seksualitetsforumet og elsker på samliv og relasjoner forumet.
Gjest jon are Skrevet 7. august 2005 #7 Skrevet 7. august 2005 hei Fighter! ja,her er det endelig ei jente som forstår hva jeg mener!det finnes ingenting som heter ren sex når det er to parter involvert.sex og samliv hører sammen og bør gå under samme forum.når to mennesker har samkvem,deler de noe fint og vakkert seg imellom.ordet p***** blir for meg helt malplassert.dette fantastiske som to mennesker deles bør kalles ved et vakkert navn.med hilsen fra Jon Are
Gjest Bellatrix Skrevet 7. august 2005 #8 Skrevet 7. august 2005 Ja, for meg handler sex om kjærlighet. Men jeg har sett her at for mange gjør det ikke det. Dem om det.
Totalya Skrevet 7. august 2005 #9 Skrevet 7. august 2005 Jeg burde vel svart her istede for i "slikking bakfra", men såg ikke temaet før nå. Vil supplere mitt svar der med at ikke alle er i et forhold heller, og følelser og lyster er noe de fleste av oss er utstyrt med. Mange har one night stands og der er det ikke nødvendigvis så mye kjærlighet med i bilde, men lyster og drifter.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #10 Skrevet 7. august 2005 Man knuller på seksualitetsforumet og elsker på samliv og relasjoner forumet. ← sant nok!
Gjest Gjest_L@dy in red_* Skrevet 8. august 2005 #11 Skrevet 8. august 2005 hei Fighter! ja,her er det endelig ei jente som forstår hva jeg mener!det finnes ingenting som heter ren sex når det er to parter involvert.sex og samliv hører sammen og bør gå under samme forum.når to mennesker har samkvem,deler de noe fint og vakkert seg imellom.ordet p***** blir for meg helt malplassert.dette fantastiske som to mennesker deles bør kalles ved et vakkert navn.med hilsen fra Jon Are ← endelig noen som har skjønt poenget med sex og. Og stygge ord hører heller ikke hjemme noen plasser. Som du sier og sant nok så er kjærlighet og romantikk noe som skal deles mellom to mennesker. Det skal være hegivenhet på alle måter, og da er nok disse ordene målplassert, ja. For meg er romantikk og sex så mye mer enn bare samleie.
aline Skrevet 8. august 2005 #12 Skrevet 8. august 2005 (endret) beklager, ble for dumt. Endret 8. august 2005 av aline
Gjest Jon Are Skrevet 8. august 2005 #13 Skrevet 8. august 2005 Jeg tror du Ailine har misforstått en stor del når det kommer til elskhov. Vi blir preget av medias bilde på sex , også inntar vi en distansert holdning til det. Jeg anklager deg ikke , men jeg tror mange i dag har et forskrudd syn på det som skal være vakkert og spesiellt mellom to mennesker. Gjennom media og særlig musikkvideoer får en nærmest inntrykk av at det er helt ute med romantikk og ekte kjærlighet. Den dyriske sexen hvor to parter elsker uten noe som helst følelser bortsett fra lyst er unatur og gjør stor skade på sjelen. Jeg tror du Ailine helt ukritisk har akseptert det synet som media prøver å innprente oss. Uten å tenke over det formidler du det "syke" synet som media har på elskhov. Jeg tror det er veldig viktig at vi bruker andre ord på det, vakre ord som en forbinder med kjærlighet . Med hilsen fra Jon Are
aline Skrevet 8. august 2005 #14 Skrevet 8. august 2005 (endret) kjente lusa på gangen litt for sent, sletter meg selv. Endret 8. august 2005 av aline
Totalya Skrevet 8. august 2005 #15 Skrevet 8. august 2005 Jeg skriver under på ailine sine to soste svar!
LilleBille Skrevet 8. august 2005 #16 Skrevet 8. august 2005 kjente lusa på gangen litt for sent, sletter meg selv. ← .. har du hatt ferie ... du pleier da ikke å være så treg du ...
Gjest TomKrus Skrevet 8. august 2005 #17 Skrevet 8. august 2005 Hvorfor assosierer du noe stygt ved ordet pule (eller er det pikk som skjuler seg bak de prikkene)? Og hva vet du om at det ikke passer inn i mine forhold? Vi er ikke alle like, og hva som passer deg passer nødvendigvis ikke meg. Forstår folk det så får vi det bedre alle sammen.
aline Skrevet 8. august 2005 #18 Skrevet 8. august 2005 .. har du hatt ferie ... du pleier da ikke å være så treg du ... ← er nok ikke helt i speed enda nei, men dette er da helt utenfor tråden billers.
LilleBille Skrevet 8. august 2005 #19 Skrevet 8. august 2005 er nok ikke helt i speed enda nei, men dette er da helt utenfor tråden billers. ← .. if you can't beet then buy them/join them .. eller noe sånt
aline Skrevet 8. august 2005 #20 Skrevet 8. august 2005 .. if you can't beet then buy them/join them .. eller noe sånt ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå