Clindy83 Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Spørsmål til dere som har vært gift i 10+ år: intimitet er jo så mangt. Etterhvert er det jo vanlig at man ikke har like hyppig sex som tidligere. Hva gjør dere for å vise hverandre kjærlighet og omtanke gjennom små gester i hverdagen?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Vi har vært sammen i snart 20 år, har ingen barn sammen, men jeg har to fra et tidligere forhold. Vi har hatt våre opp-og-nedturer, men vi har alltid hatt mye hverdagslig intimitet. Jeg tror det har bundet oss sammen at vi har hatt det. Vi har alltid hatt mye kos med hverandre, sånn at vi har tatt mye på hverandre (uten sexpress), klemt, kost og kysset. Når vi går forbi hverandre, så er det en klem, er vi på kjøkkenet samtidig, så klemmer vi og holder rundt hverandre. Vi er veldig like der. Hatt lange og koselige morgener i senga i helgene, der vi bare koser, prater, og har sex. Har alltid lagt oss sammen, selv om bare den ene må opp tidlig, og avslutter dagen med at vi ligger inntil hverandre og prater om dagen, eller det som faller oss inn. Vi har hatt tunge tider, med sorg og diverse, og da har vi begge erfart gang på gang at vi stiller opp for hverandre, og er støttespillere for hverandre. Det styrker forholdet. Vi står i det sammen, selv om det koster mye for hver og en personlig. Det har gang på gang vist meg at jeg kan regne med han når jeg har det vanskelig, og han føler det samme om meg. Anonymkode: cdfdd...208 7
Nabokjerringen Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Morgenkaffen vi kan ta sammen i sengen på dager vi begge er hjemme, bade sammen innimellom, se serier sammen om kvelden, småting som å kjøpe med noe godt hjem til hverandre, lage mat sammen iblant. Spørre hverandre til råds og hjelpe hverandre. Ting og stunder som er limet i forholdet og romantikken i hverdagen. Absolutt kyss, kos og sex også, men mindre enn tidligere. Vi har vært sammen nesten 10 år og har et barn som krever mye, jobb og generelt hverdagen å forholde oss til. Men når vi har mulighet reiser vi gjerne på turer sammen. Weekendtur til hvorsomhelst vi har råd. Alltid godt med litt avbrekk og kos alene sammen og å få stikke av og bare være oss. 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 9.12.2020 den 12.01): Vi har vært sammen i snart 20 år, har ingen barn sammen, men jeg har to fra et tidligere forhold. Vi har hatt våre opp-og-nedturer, men vi har alltid hatt mye hverdagslig intimitet. Jeg tror det har bundet oss sammen at vi har hatt det. Vi har alltid hatt mye kos med hverandre, sånn at vi har tatt mye på hverandre (uten sexpress), klemt, kost og kysset. Når vi går forbi hverandre, så er det en klem, er vi på kjøkkenet samtidig, så klemmer vi og holder rundt hverandre. Vi er veldig like der. Hatt lange og koselige morgener i senga i helgene, der vi bare koser, prater, og har sex. Har alltid lagt oss sammen, selv om bare den ene må opp tidlig, og avslutter dagen med at vi ligger inntil hverandre og prater om dagen, eller det som faller oss inn. Vi har hatt tunge tider, med sorg og diverse, og da har vi begge erfart gang på gang at vi stiller opp for hverandre, og er støttespillere for hverandre. Det styrker forholdet. Vi står i det sammen, selv om det koster mye for hver og en personlig. Det har gang på gang vist meg at jeg kan regne med han når jeg har det vanskelig, og han føler det samme om meg. Anonymkode: cdfdd...208 Heldig du- hold på han! Misunne...😊 Anonymkode: 65e8e...d46 1
911 Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 9.12.2020 den 12.01): Vi har vært sammen i snart 20 år, har ingen barn sammen, men jeg har to fra et tidligere forhold. Vi har hatt våre opp-og-nedturer, men vi har alltid hatt mye hverdagslig intimitet. Jeg tror det har bundet oss sammen at vi har hatt det. Vi har alltid hatt mye kos med hverandre, sånn at vi har tatt mye på hverandre (uten sexpress), klemt, kost og kysset. Når vi går forbi hverandre, så er det en klem, er vi på kjøkkenet samtidig, så klemmer vi og holder rundt hverandre. Vi er veldig like der. Hatt lange og koselige morgener i senga i helgene, der vi bare koser, prater, og har sex. Har alltid lagt oss sammen, selv om bare den ene må opp tidlig, og avslutter dagen med at vi ligger inntil hverandre og prater om dagen, eller det som faller oss inn. Vi har hatt tunge tider, med sorg og diverse, og da har vi begge erfart gang på gang at vi stiller opp for hverandre, og er støttespillere for hverandre. Det styrker forholdet. Vi står i det sammen, selv om det koster mye for hver og en personlig. Det har gang på gang vist meg at jeg kan regne med han når jeg har det vanskelig, og han føler det samme om meg. Anonymkode: cdfdd...208 Kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Vi har vært par i over 30 år og klemmer og kysser svært ofte, og da uten forventning om sex. Vi kunne nok vært litt flinkere til å snakke om sex, og ønsker og fantasier rundt dette, men hun er ikke like "eksperimentell" som meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå