Kaisamaia Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Hei! Hvor kjøper dere graviditetstester for tida? Tenker på strimmeltester. Før kjøpte jeg fra billigeteste.dk, men det går ikke an lenger? Og hvis jeg vil ha en billig test "på dagen", så er det Normal-butikken som er saken? 😀
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Hvis du vil ha det i dag er det vel Normal eller apotek. På mitt lokale apotek selger de RFSU sine strimmeltester. Men jeg vet at de er kjent for skyggestreker. Jeg kjøper på billige-tester.no Anonymkode: 5a204...87d
Kaisamaia Skrevet 9. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du vil ha det i dag er det vel Normal eller apotek. På mitt lokale apotek selger de RFSU sine strimmeltester. Men jeg vet at de er kjent for skyggestreker. Jeg kjøper på billige-tester.no Anonymkode: 5a204...87d Takk. 😀 Ja, så det er ikke noe annet enn billigetester.no som er billig på nett nå? Den danske sida er rimeligere, men virker ikke som de sender til Norge lenger. 😬
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 2 minutter siden, Kaisamaia said: Takk. 😀 Ja, så det er ikke noe annet enn billigetester.no som er billig på nett nå? Den danske sida er rimeligere, men virker ikke som de sender til Norge lenger. 😬 Jeg har alltid bestilt fra de. De er seriøse og pakken kommer ganske kjapt frem. Anonymkode: 5a204...87d
Amatariel Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 Jeg pleide også alltid å bestille fra den siden i Danmark før. Men denne høsten har jeg konvertert helt til den norske siden. Håpløst å bestille ting fra utlandet nå! Det står sååå lenge i overgang pga. covid-19.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå