Hunmedham Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Jeg har inntrykk av at ordet "penis" dukker opp i annenhver tråd i seksualitet-forumet. Men - er det i det hele tatt noen som bruker ordet "penis" og "penisen min" i vanlig samtale? Er ikke det en kunstig, konstruert måte å ordlegge seg på, akkurat slik ingen kvinne ville snakket om "vagina" til andre enn legen sin. Lurer derfor på om dette er en historisk, moderatorbestemt KG-greie, for å ha et "pent språk" i forumet - eller om det er én eller et par brukere (trolig menn) som pumper diverse pikk-relaterte tråder døgnet rundt.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Penis er et ord som finnes i det norske språket, så at en andel av befolkningen faktisk bruker ordet i sitt språk finner jeg ikke veldig merkelig. Anonymkode: 1c7df...225 3
Bamseklemmer Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Jeg snakker sjelden om han, men jeg snakker ofte med han... han er egentlig en kuk, for han svarer aldri🙈 6
Hunmedham Skrevet 9. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Penis er et ord som finnes i det norske språket Prokastrinering er også et ord i det norske språket, men brukes vel sjelden i daglig tale? 😉
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 5 minutter siden, Hunmedham said: Prokastrinering er også et ord i det norske språket, men brukes vel sjelden i daglig tale? 😉 Jeg har dessverre ikke oversikt over hvor mye ord brukes sammenlignet med andre. Det finnes ord som brukes i dagligtale som jeg ikke vet hva betyr. Som jeg ikke har hørt om. Det får meg ikke til å lure på hvorfor de bruker ordene de gjør. Alle har sine egne språk, som har blitt påvirket gjennom våre liv. Sånn er det bare. Anonymkode: 1c7df...225
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 Hunmedham skrev (2 timer siden): Prokastrinering er også et ord i det norske språket, men brukes vel sjelden i daglig tale? 😉 Stavekontroll er en fin ting 🥰 Anonymkode: c25f8...fae
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 Prokrastinering er faktisk noe jeg snakker om i dagligtalen, for det gjør jeg mye! Men man kan vel kalle det hva man vil, kanskje folk flest foretrekker å kalle det penis? (Her burde vi satt opp en poll!) Anonymkode: 4c0d2...7e9 1
Hunmedham Skrevet 9. desember 2020 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2020 Jeg laget en poll, men tror ikke noen gadd å bidra. Anyway, jeg sjekket hva som er de mest/minst brukte ordene i forumet. Jeg søkte på bestemt form entall (type: "xxxx-en min") og fant dette: Pikken: 1059 treff Penisen: 1036 treff Kjønnet: 953 treff (kjønnsnøytralt, dessuten brukt om andre ting enn kjønnsorganet) Kuken: 606 treff Tissen: 513 treff (kjønnsnøytralt) Kjønnsorganet: 240 treff (kjønnsnøytralt) Kukken: 34 treff ...og for det kvinnelige kjønnsorganet: Fitta: 606 treff Musa: 605 treff Vaginaen: 221 treff Dette forteller jo flere ting. Blant annet at de sammenslåtte pikken/kukken/kuken utgjør 1,7 ganger så mange treff som penisen, noe som indikerer at den konsekvente bruken av nettopp ordet penisen i en rekke tråder på forumet denne uken (svært mange på side 1 i seksualitetsforumet akkurat nå, er ikke-representativ. I trådtitlene finnes utelukkende penisen som ord på det mannlige kjønnsorganet innenfor denne korte tiden, mens det historisk/statistisk sett skulle vært mindre brukt enn andre ord. Kan altså tyde på en masseproduksjon av samme person med sterk interesse for "penis-diskusjoner". Dette støttes også av at det tilsvarende "medisinsk-akademiske" ordet for kvinnens kjønnsorgan (vaginaen), som er ekvivalent til penisen, brukes relativt lite sammenlignet med fitta og musa. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå