AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Bor 3uker til i bemanna bolig og den siste tida har naboen min presset meg til sex jeg sier nei hele tida men han vil ikke godta d så idag sa jeg ifra til personalet de snakket med han så fikk jeg den mld av han nå har jeg dårlig samvittighet for at jeg sa fra til personalet er også utslitt etter 2dager uten søvn nå tør jeg ikke gå ut av leiligheten eller sitte i felles stua pga han er der kanskje jeg bare sku ha hatt sex med han Anonymkode: 27803...a05
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Nei, det må du ikke ha dårlig samvittighet for Klart at du må si ifra til personale. Anonymkode: 915f5...a4b 18
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Han er rasshøl..ikke ha dårlig samvittighet! Anonymkode: c7b5e...bc0 14
bondevett Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Du har blitt utsatt for overgrep og i en bemannet bolig og det er det ganske ekstremt. Håper de tar hånd om både deg og den andre beboeren. Du skal være trygg i en bemannet bolig! Jeg vil tro du kan kreve å få den andre beboeren flyttet på bakgrunn av det du har opplevd. Han skal ikke ødelegge oppholdet ditt. 23
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 Sex uten samtykke er voldtekt. Du skal skjermes mot voldtektsmannen! Anonymkode: f9627...8c8 10
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 Gi beskjed en gang til! Og hvis de ikke hører, så snakker du med foreldrene dine, eller et søsken om du har voksne søsken. Dette er voldtekt, og det er strengt forbudt. Personalet skal beskytte deg, og de gjør ikke jobben sin om de lar dette fortsette. Egentlig skulle han ha vært meldt til politiet. Og hvis ikke personalet bryr seg, så bør du få noen til å hjelpe deg til å klage på dette. Anonymkode: 31119...6dc 8
Hannah80 Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 Utfra innlegget, så har hun sagt nei hver gang. Det har jo ikke vært noe voldtekt her??
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Skrevet 9. desember 2020 Det er han som er ett dårlig menneske. Du har ikke ett snev av grunn til dårlig samvittighet. Han er ett svin som maser om sex. Jeg er sikker på at nærmest alle som er født er enig med meg her. Så legg det vekk. Du burde være stolt over å ha sagt fra. Nå vet personalet han er slik og kan holde ett øye med at han ikke plager alle damene som bor der. Kjempebra jobb fra din side. de andre damene er nok takknemlige. Du bor jo skjermet fordi du trenger hjelp og personalet er der for å hjelpe og du er der for å være trygg. Det er jobben til personalet å hjelpe deg. Så si fra om noen plager deg Gjerne mange ganger. Det er din jobb på en måte. Ja å si fra. Om du ikke hadde gjort det ,tenkt hvor mange andre han også kunne plage. Dette er en fyr som er kjipest av de kjipe og han fortjener ikke din dårlig samvittighet. Og mase sex syns jeg er det kvalmeste som er. Og jeg vil si det så sterkt og igjen : jeg er stolt av deg jeg. Stolt burde du også være, for at du så fra. Du er verdt å få ha det fint. Og du har rett til det, som alle andre. Du må aldri aldri ha sex med noen du ikke vil ha sex med. det skader sjelen. Syns det er lurt det de andre sier: har du noen du kjenner du også kan snakke med om dette ? om ikke: bruk personalet. Det er derfor de er der og jobber der. Anonymkode: 124de...a51 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #9 Skrevet 9. desember 2020 Hannah80 skrev (2 timer siden): Utfra innlegget, så har hun sagt nei hver gang. Det har jo ikke vært noe voldtekt her?? Jo, sex mot hennes vilje er voldtekt! Anonymkode: 31119...6dc 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #10 Skrevet 9. desember 2020 Hannah80 skrev (2 timer siden): Utfra innlegget, så har hun sagt nei hver gang. Det har jo ikke vært noe voldtekt her?? Nå skjønte jeg hva du mente. Hvis du leser innlegget én gang til, så ser du at han har presset henne til sex (ikke bare maste) selv om hun sa nei. Anonymkode: 31119...6dc
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #11 Skrevet 9. desember 2020 Vis meldingen du har fått fra han til personalet og fortell at du ikke tør gå ut av leiligheten og ikke får sove. Du skal absolutt ikke ha sex med noen du ikke har lyst til å ha sex med! Anonymkode: 46572...fd2 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #12 Skrevet 9. desember 2020 jeg angre på at jeg sa fra til de for nå går jeg rundt å er redd hva han kan finne på siden jeg sa fra de kan ikke kaste han ut pga han bor fast her etter slag og drypp . Får bare holde ut de siste 3uker her og for være ærlig personalet her sitter veldig mye inne på kontoret av og til ser vi de ikje unntatt når de ska ut på oppdrag . ska nok klare dette er vant med d nå at personalet ikke forstår meg har bodd her i 3mnd og den 29 des ska jeg heldigvis vekk herfra personalet som er på jobb ho som snakket til han tidligere idag er nå inne og lager mat til han ho kom på døra og spurte etter krydderet hans ho spurte ikke hvordan det går med meg sånn er noen av personalet her Anonymkode: 27803...a05
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #13 Skrevet 9. desember 2020 jeg flytter herfra 29des Anonymkode: 27803...a05
Pappi Skrevet 9. desember 2020 #14 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg angre på at jeg sa fra til de for nå går jeg rundt å er redd hva han kan finne på siden jeg sa fra de kan ikke kaste han ut pga han bor fast her etter slag og drypp . Får bare holde ut de siste 3uker her og for være ærlig personalet her sitter veldig mye inne på kontoret av og til ser vi de ikje unntatt når de ska ut på oppdrag . ska nok klare dette er vant med d nå at personalet ikke forstår meg har bodd her i 3mnd og den 29 des ska jeg heldigvis vekk herfra personalet som er på jobb ho som snakket til han tidligere idag er nå inne og lager mat til han ho kom på døra og spurte etter krydderet hans ho spurte ikke hvordan det går med meg sånn er noen av personalet her Anonymkode: 27803...a05 Ut fra ordlyden i ditt opprinnelige innlegg tror jeg det er flere som lurer på om han presset deg til å ha sex, eller om han prøvde å presse deg til å ha sex. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #15 Skrevet 9. desember 2020 Hannah80 skrev (9 timer siden): Utfra innlegget, så har hun sagt nei hver gang. Det har jo ikke vært noe voldtekt her?? Når hun sier nei og han fortsetter, er det voldtekt. Anonymkode: 3afa8...8e4
Hannah80 Skrevet 9. desember 2020 #16 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når hun sier nei og han fortsetter, er det voldtekt. Anonymkode: 3afa8...8e4 Forsto det slik at han ikke sluttet å mase om sex. Syns innlegget ikke var helt soleklart å forstå:) 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #17 Skrevet 9. desember 2020 Hun skriver at han maser, ikke at han har sex med henne mot hennes vilje. Anonymkode: f2ddd...4b9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #18 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bor 3uker til i bemanna bolig og den siste tida har naboen min presset meg til sex jeg sier nei hele tida men han vil ikke godta d så idag sa jeg ifra til personalet de snakket med han så fikk jeg den mld av han nå har jeg dårlig samvittighet for at jeg sa fra til personalet er også utslitt etter 2dager uten søvn nå tør jeg ikke gå ut av leiligheten eller sitte i felles stua pga han er der kanskje jeg bare sku ha hatt sex med han Anonymkode: 27803...a05 AnonymBruker skrev (5 timer siden): jeg angre på at jeg sa fra til de for nå går jeg rundt å er redd hva han kan finne på siden jeg sa fra de kan ikke kaste han ut pga han bor fast her etter slag og drypp . Får bare holde ut de siste 3uker her og for være ærlig personalet her sitter veldig mye inne på kontoret av og til ser vi de ikje unntatt når de ska ut på oppdrag . ska nok klare dette er vant med d nå at personalet ikke forstår meg har bodd her i 3mnd og den 29 des ska jeg heldigvis vekk herfra personalet som er på jobb ho som snakket til han tidligere idag er nå inne og lager mat til han ho kom på døra og spurte etter krydderet hans ho spurte ikke hvordan det går med meg sånn er noen av personalet her Anonymkode: 27803...a05 AnonymBruker skrev (5 timer siden): jeg flytter herfra 29des Anonymkode: 27803...a05 Han driver seksuell trakassering og det er ulovlig. Jeg synes at du skal få noen som vil ditt beste og som du stoler på og som er 100% friske og oppegående og myndige osv til å hjelpe deg å kontakte politiet for å levere inn anmeldelse. Skit på de der personalet der, det høres jo ikke ut som om de tar det seriøst. Jeg hadde også blitt redd om jeg hadde måttet hatt sånt rundt meg det er høres jo fryktelig vemmelig ut. At han har hatt drypp og slag betyr ikke at han har lov å være ekkel og pervers. Anonymkode: ef607...34f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #19 Skrevet 10. desember 2020 Kjære deg, dette er ikke noe du skal «holde ut»!! Har du noen pårørende? Familie? Si fra til dem med en gang! Veldig lei meg for at du har opplevd dette, men vær snill og snakk med noen ❤️ Anonymkode: 437aa...b67
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #20 Skrevet 10. desember 2020 Forresten: Du har IKKE gjort noe galt! Hvis ikke du sier ifra, så er det stor skanse for at han gjør det mot andre etter deg. Det er nok ikke første gang! Stolt av deg! Anonymkode: 437aa...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå