Gå til innhold

Hva synes du om folk som kjører porsche?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier det deg noe? Jeg synes det er så status og har fryktelig lyst å kjøpe meg det en dag....Vet noen synes det er show off/harry...Vil høre deres meninger. 

Anonymkode: d290c...372

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes absolutt ingenting om personen som kjører.

Men liker bilen/merket, særlig en heftig 911 er et flott syn som gir fra seg en herlig lyd.

Anonymkode: 53366...55b

Skrevet

Mamma fikk porsche i bursdag av pappa i fjor, det var forsåvidt en fin bil men endret ikke oppfatningen min av henne...

Anonymkode: 4893e...144

Gjest lillepersille123
Skrevet (endret)

.

Endret av lillepersille123
Skrevet

Synes det er en fin bil, og skulle gjerne hatt en selv.

I 2020 trenger man ikke å være rik for å ha fin bil. Man kan fint prioritere bil fremfor andre ting, som f.eks dyr bolig, reising og festing. Eller man kan lease bilen fremfor å kjøpe den. Du trenger ikke kjøre Nissan Leaf bare fordi det er opplest og vedtatt at det er mer fornuftig enn en Porsche.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes folk skal slutte å bry seg og mene så mye om hva andre velger å gjøre. Om man ønsker å bruke pengene på å kjøpe porsche, kjøpe hytte eller pusse opp huset bør da revnende likegyldig for alle andre. 

Anonymkode: e67d6...dd8

Skrevet

Jeg finnes ikke interessert i bil, og vil ikke ha selv. Men kjøp el-bil hvis du plent skal ha en! 

Anonymkode: cd2fb...e1c

Skrevet

Det er den typen bil man kjøper når man ikke har råd til noe enda dyrere. Har sett en oppblomstring av Porscher og de blir på samme måte som Merse og Bimmer = utvannet. 

Anonymkode: 4d8a2...194

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker ikke noe om de som kjører Porsche, men har null interesse av å eie en selv. 

Skrevet

Hadde først måttet bli fortalt at bilen jeg kanskje/kanskje ikke hadde lagt merke til var en Porsche. Så hadde jeg tenkt åja, personen liker biler, fint for den. 

Anonymkode: 64e11...b3f

Skrevet

Jeg datet en mann som hadde det. Syns han var så innbilsk at jeg gjorde det slutt

Anonymkode: e18b8...de3

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker penisforlenger. 

Anonymkode: 98cfb...7a1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Synes absolutt ingenting om personen som kjører.

Men liker bilen/merket, særlig en heftig 911 er et flott syn som gir fra seg en herlig lyd.

Anonymkode: 53366...55b

Jeg hater bråk fra bil. Alle burde vært så stillegående som mulig.

Anonymkode: 945d0...fa9

Skrevet

Vet ikke, men jeg liker å se på andre når det kjører en fet bil forbi. Alle de folka som dømmer meg føler seg plutselig ikke i sentrum lenger. 😋 ‘whaat, hvordan kan du kjøre en Porsche når JEG er her, dette burde du visst... grrr, du skulle sjekket spåkulen din!!! 😤

Anonymkode: 8ecee...26e

Skrevet

Den 6 år gamle kompisen til min datter pekte på en Porsche Cayenne vi gikk forbi og sa: «vi skulle egentlig hatt en sånn, men mamma sa det ble for harry.»

Jeg humret godt inni meg da. 
Men jeg tenker ingenting om folk som kjører Porsche annet enn at de liker biler og bruker penger på biler. 

Anonymkode: c9833...8a0

Skrevet

Om ukjente: absolutt ingenting!

Om kjente med normal økonomi: Harry - kun for å fremstå som bedre (lån til pipa for å kjøpe tøff bil)

Om kjente med god økonomi: ingenting!

Anonymkode: 9adcf...4da

Skrevet

Måtte Google siden jeg ikke hadde kjent igjen en Porsche på gata, og synes mange av de bilene minner meg om en frosk.

Anonymkode: 64e11...b3f

Skrevet

Særs mange her jeg bor (i Son) har Porsche. Ingenting spesielt. 

Anonymkode: 0f6cf...59e

Skrevet

Synes de har god råd og liker masse prakk. 

Skrevet

Jan Thomas sin , med sølvfolie....😀❤️ Vi kan jo drømme ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...