AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Del Skrevet 9. desember 2020 Jeg har ting å gjøre, men føler dagene mangler spenning. Det eneste jeg gjør er jobb, studier og trening, ellers leser jeg litt og ser film samt treffer familie og venner +litt gåtur i skogen. Jeg savner liksom den skikkelig adrenalinfølelsen der bare hjerter pumper skikkelig fort og man kjenner sommerfuglene i magen. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å øke spenningen i hverdagen, jeg har kjøpt noen aksjer med høy risiko, men det hjalp ikke noe særlig. Det må være noe lovlig, og helst koronavennlig, haha! Anonymkode: 573e5...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
etnavn Skrevet 9. desember 2020 #2 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ting å gjøre, men føler dagene mangler spenning. Det eneste jeg gjør er jobb, studier og trening, ellers leser jeg litt og ser film samt treffer familie og venner +litt gåtur i skogen. Jeg savner liksom den skikkelig adrenalinfølelsen der bare hjerter pumper skikkelig fort og man kjenner sommerfuglene i magen. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å øke spenningen i hverdagen, jeg har kjøpt noen aksjer med høy risiko, men det hjalp ikke noe særlig. Det må være noe lovlig, og helst koronavennlig, haha! Anonymkode: 573e5...506 Gjør noe som utfordrer deg. Gå utenfor komfortsonen din. For eksempel; meld deg inn i et politisk parti og møt opp på møter, ta ordet ofte og sett deg inn i saker. Det kan utfordre deg på å tale foran folk, slike ting, og sånn sett gi deg spenning og opplevelser utenfor det vanlige. Melde seg på et eller annet kurs, lære noe nytt, kan også utfordre deg på samme måte. Begynn med friluftsliv, og sett deg i situasjoner som utfordrer deg der. For eksempel kan du drive med ting som rafting, elvepadling med kajakk/kano, fiske og rense fisken, og hvis du er litt tøffere kan du jo alltids ta jegerprøven og bli med et jaktlag. Kjøp deg en båt, og lær deg alt fra å kjøre med båten på henger bak bilen, til å sette den ut og selvfølgelig kjøre den på vannet. Det kan helt sikkert gi noen kick, og hvis du kjøper en stor motor så kan du jo dra på litt og få kick på den måten. Dra til et skisenter og lei deg slalomski. Det burde ihvertfall gi et kick, uansett hvor rutinert du er så kan du i tilfelle utfordre deg på tøffere bakker og løyper. Så har du alle sånne engangsgreier, som å hoppe i strikk, hoppe i fallskjerm etc. Men jeg tror du burde satse på en litt utfordrene hobby som du kan ha over tid, som gir deg mestringsfølelse og spenning i hverdagen. Du kan jo melde deg på ridekurs for voksne også. Det kan sikkert gi et kick eller to. Uansett hva du bestemmer deg for å begynne med, så sett deg grundig inn i det og les deg godt opp på forhånd, så vil du ha mest mulig glede av det du begynner med - og kickene vil komme innenfor trygge rammer 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Del Skrevet 9. desember 2020 etnavn skrev (2 minutter siden): Gjør noe som utfordrer deg. Gå utenfor komfortsonen din. For eksempel; meld deg inn i et politisk parti og møt opp på møter, ta ordet ofte og sett deg inn i saker. Det kan utfordre deg på å tale foran folk, slike ting, og sånn sett gi deg spenning og opplevelser utenfor det vanlige. Melde seg på et eller annet kurs, lære noe nytt, kan også utfordre deg på samme måte. Begynn med friluftsliv, og sett deg i situasjoner som utfordrer deg der. For eksempel kan du drive med ting som rafting, elvepadling med kajakk/kano, fiske og rense fisken, og hvis du er litt tøffere kan du jo alltids ta jegerprøven og bli med et jaktlag. Kjøp deg en båt, og lær deg alt fra å kjøre med båten på henger bak bilen, til å sette den ut og selvfølgelig kjøre den på vannet. Det kan helt sikkert gi noen kick, og hvis du kjøper en stor motor så kan du jo dra på litt og få kick på den måten. Dra til et skisenter og lei deg slalomski. Det burde ihvertfall gi et kick, uansett hvor rutinert du er så kan du i tilfelle utfordre deg på tøffere bakker og løyper. Så har du alle sånne engangsgreier, som å hoppe i strikk, hoppe i fallskjerm etc. Men jeg tror du burde satse på en litt utfordrene hobby som du kan ha over tid, som gir deg mestringsfølelse og spenning i hverdagen. Du kan jo melde deg på ridekurs for voksne også. Det kan sikkert gi et kick eller to. Uansett hva du bestemmer deg for å begynne med, så sett deg grundig inn i det og les deg godt opp på forhånd, så vil du ha mest mulig glede av det du begynner med - og kickene vil komme innenfor trygge rammer 👍 Takk for gode tips! Jeg er faktisk medlem av er politisk parti, og var gjennom det du sier jeg fikk mye kick, men det arrangeres ingen møter nå på grunn av korona. Men, ja takk. Jeg skal sjekke ut noen idretter som kanskje involverer litt fart☺️ Anonymkode: 573e5...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
etnavn Skrevet 9. desember 2020 #4 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for gode tips! Jeg er faktisk medlem av er politisk parti, og var gjennom det du sier jeg fikk mye kick, men det arrangeres ingen møter nå på grunn av korona. Men, ja takk. Jeg skal sjekke ut noen idretter som kanskje involverer litt fart☺️ Anonymkode: 573e5...506 Finnes sikkert masse annet som ikke jeg kommer på i farta, og så spørs det jo selvsagt på interesser og litt mennesketype selvsagt. Klatring for eksempel er det jo mange som driver med, der kan man vel drive på med alt ifra innendørs i trygge buldrerom, til å henge i fjellsider 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Del Skrevet 9. desember 2020 Send meg PM så kan vi ha det moro Anonymkode: 05127...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 9. desember 2020 #6 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det må være noe lovlig Det er jo litt snø her jeg bor, jaffal. Mamma sa at man ikke skulle spise snø, for da kan man få mark i magen. Se om det gjør susen, kanskje... Ellers kan du jo alltids ta fallskjermlappen eller gå å hoppe i strikk e.l.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Del Skrevet 9. desember 2020 etnavn skrev (10 timer siden): Finnes sikkert masse annet som ikke jeg kommer på i farta, og så spørs det jo selvsagt på interesser og litt mennesketype selvsagt. Klatring for eksempel er det jo mange som driver med, der kan man vel drive på med alt ifra innendørs i trygge buldrerom, til å henge i fjellsider 😂 Takk for tips☺️ Anonymkode: 573e5...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Del Skrevet 9. desember 2020 Slalom! Anonymkode: 9e44a...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå