Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge 30 år, hva synes dere? Tar det i forbindelse med samleie og konserter - men ikke alltid. Innafor?

dette for å «kose seg/oss» ekstra. Han tar også andre typer rusmidler som marihuana osv, men ikke i kombinasjon

Anonymkode: ec2b2...76e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har det å si hva jeg synes om det? Det er da du som skal leve med fyren.

Anonymkode: d352b...0d1

• Liker 14
Skrevet (endret)

Ikke innafor. Rusmisbruk er dealbreaker for min del. Å ta Mdma under sex og konserter er for meg drøyt og aldri noe jeg kunne godtatt.

Endret av miaw
  • Liker 20
Skrevet (endret)

Hva du enn gjør, ikke få barn med han før han har blitt kvitt rusproblemene sine.

Endret av Uatskillelig
  • Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Uatskillelig said:

Hva du enn gjør, ikke få barn med han får han har blitt kvitt rusproblemene sine.

Hvor leser du at han har et rusproblem?

• Liker 15
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

«dette for å «kose seg/oss» ekstra. Han tar også andre typer rusmidler som marihuana osv

Blandingsmisbruker. Stay classy.

Skrevet
5 minutter siden, Alterego666 said:

«dette for å «kose seg/oss» ekstra. Han tar også andre typer rusmidler som marihuana osv

Blandingsmisbruker. Stay classy.

Blandingsbruker*

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blandingsbruker*

For now.

Skrevet

Kommer an på...  Har dere sex annenhver fullmåne, og han er på konsert kun når Bob Marley stiller, så er det "innafor". Om dere har sex hver dag, og han er på konsert en gang i uka, så er det "uttafor" :vetikke:

-Min mening. :opplyser:

• Liker 12
Skrevet

Det må jo være opp til deg selv? Plager det deg? Akkurat dette vil jo være innafor for noen og ikke for andre. Jeg har brukt alt det typiske partydopet selv før, og nå som jeg er 30 så er jeg så ferdig med det og lei av det at jeg ikke ville orket en mann som ville ta mdma og sånt. Blir irritert av å være rundt folk som er ruset siden jeg har vært det utrolig mye, og ville ikke likt å ha sex med kjæresten når han hadde tatt mdma eller egentlig være med han i det hele tatt. Så for meg ville det ikke vært innafor, men hvis du selv ikke har noe negativt forhold til det og det ikke plager deg så er det jo deg som skal være sammen med han!

Anonymkode: ccd98...33e

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke jeg hadde giddi å innvollvere meg med en narkoman.

Anonymkode: 1f4aa...297

• Liker 10
Skrevet
Beeblebrox skrev (3 timer siden):

Kommer an på...  Har dere sex annenhver fullmåne, og han er på konsert kun når Bob Marley stiller, så er det "innafor". Om dere har sex hver dag, og han er på konsert en gang i uka, så er det "uttafor" :vetikke:

-Min mening. :opplyser:

Enig i dette

• Liker 3
Skrevet

Be han kutte ut alt for et år. Be han slutte på dagen. Klarer han det uten humørsvingninger, søvnforstyrrelse, stress osv er han ikke avhengig. Ham burde klare å ha sex uten. At han bruker det til sex viser at hans misbruk gjør sex bedre og spennende. Når han slutter med det forsvinner sexlysten. Tar tid å få tilbake er normalt syn på sexlivet etter å ha brukt rus for å sprite det opp. Snakker av erfaring. 

Han er en blandingsmisbruker. Hva vi mener betyr ingenting. Kan du leve med risikoen og misbruket er helt opp til deg. Siden du spør her inne har du allerede en tvil i deg. 

Anonymkode: de105...2bc

• Liker 8
Skrevet

Var sammen med en som "bare røyka litt". Følte ikke at det gjorde noe der og da og tenkte det ikke var verre enn de som drakk. 

Vel.. bare røyka litt i helgene ble etter hvert et ganske stort problem. Plutselig ble hver helg til langhelg. Og så måtte han ha litt på lillelørdag og til blåmandag og til slutt hadde jeg en mann som MÅTTE røyke hver dag for å ikke bli sint og aggressiv. 

Jeg var så naiv og blåøyd i starten at det er helt vondt å tenke på. 3 barn fikk vi også. Kunne ikke stole på han med dem heller dessverre fordi han alltid var rusa. 

Endte som det måtte. Jeg som 100% alenemor til 3. Han bor nå på en liten nedslitt hybel med en like sliten dame av samme sort med 2 små barn der barnevernet er sterkt inne i bildet.

Så kort oppsummert: ville ikke satset på en som ruset seg. 

Anonymkode: 823bc...47c

• Liker 10
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, men mest fordi jeg er ferdig med den delen av livet mitt nå. Hadde jeg vært yngre hadde jeg ikke brydd meg. (Jeg er 28). Nå synes jeg det er litt barnselig og umodent å skulle ta emma på konsert osv. Det hører studietiden til, ikke noe en voksen mann driver med 😜 

Det er rett og slett litt turn off, men der igjen om det bare er noen ganger i året så hadde det absolutt ikke vært dealbreaker. 

Anonymkode: c5230...f85

• Liker 1
Skrevet

Får helt vondt av å lese dette. Tror dere virkelig dette er så harmløst? Jobber i psykiatri, og det er ekstremt mange innleggelser med psykoser, alvorlige depresjoner og mennesker som rett og slett ikke fungerer grunnet ulike narkotiske stoffer, og det er skremmende mange av disse som før var friske og velfungerende, selv om noen har diagnoser fra før. Jeg har møtt uutholdelig fortvilelse og desperasjon, ikke bare av personen det gjelder men nesten mest for pårørende og venner.

Dette er ikke for å være moraliserende, men kan man forhindre noen å havne opp i dette er det verdt det. Er du glad i kjæreste din, så gjør alt i din makt for å stoppe misbruket. Stoffene er sterkere enn før, og det kan fort gå gale veien. Det er virkelig urovekkende mange som tror dette er harmløst. Sier dette så sterkt fordi jeg bryr meg om mine medmennesker. 

Anonymkode: b6e4b...c71

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Problemet ligger i at han bruker disse illegale og ødeleggende stoffene. Jobber med rus og psykiatri selv, og ser alle de tilfellene der "litt bruk for å ha det moro" har ødelagt mange liv.

Anonymkode: e33ae...4a1

• Liker 6
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Vi er begge 30 år, hva synes dere? Tar det i forbindelse med samleie og konserter - men ikke alltid. Innafor?

dette for å «kose seg/oss» ekstra. Han tar også andre typer rusmidler som marihuana osv, men ikke i kombinasjon

Anonymkode: ec2b2...76e

Dump søpla. 

Anonymkode: 37df5...713

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Problemet ligger i at han bruker disse illegale og ødeleggende stoffene. Jobber med rus og psykiatri selv, og ser alle de tilfellene der "litt bruk for å ha det moro" har ødelagt mange liv.

Anonymkode: e33ae...4a1

Ser du de tilfellene der disse rusmidlene IKKE har ført til ødelagte liv? Det er nemlig veldig mange flere av dem.

Tror du alle som har brukt MDMA er innom psykiatri? De aller fleste greier helt fint å regulere et nøkternt bruk av MDMA, men disse blir selvsagt ikke tatt med i regnestykket. 

Anonymkode: 142fb...683

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes ikke at det er innafor nei. Men, det er deres liv, og deres valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...