Gå til innhold

Matlukt i vannet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i en 2 mannsbolig og har fått leieboere fra Øst-Europa i naboleiligheten. De bruker mye kål og hvitløk i kosten. Nå lukter det hvitløk og råttent  av drikkevannet vårt, i dusjen og inntaket til vaskemaskin. Er det virkelig mulig at matlukten kommer inn i vannrør? Og hva skal vi gjøre?

Anonymkode: 48f36...df2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det virkelig mulig at matlukten kommer inn i vannrør?

Nei, det er i grunn umulig. Vannet kommer via et lukket, trykksatt system med rør, hvor det er vanskelig for lukt å trenge seg inn - det er heller slik at hvis det systemet blir utett, så kommer det noe ut. 

Anonymkode: 69957...842

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, det er i grunn umulig. Vannet kommer via et lukket, trykksatt system med rør, hvor det er vanskelig for lukt å trenge seg inn - det er heller slik at hvis det systemet blir utett, så kommer det noe ut. 

Hva kan være grunnenntil den sterke hvitløklukten da, og råtten lukt? Vi har mått kokt vannet nå. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva kan være grunnenntil den sterke hvitløklukten da, og råtten lukt? Vi har mått kokt vannet nå. 

Det vet jeg ikke, har dere brønnvann? Har vært borti enkelte svært uheldige situasjoner med brønnvann.

Jeg bare vet mye om vanntilførsel og rørsystemer, trykk og lignende. Hvorfor dere får lukt inn og hva det er kan jeg bare spekulere i, og vet så alt for lite om situasjonen til det.

Skrevet

Det er innbilning. Eller så er det en annen grunn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det vet jeg ikke, har dere brønnvann? Har vært borti enkelte svært uheldige situasjoner med brønnvann.

Jeg bare vet mye om vanntilførsel og rørsystemer, trykk og lignende. Hvorfor dere får lukt inn og hva det er kan jeg bare spekulere i, og vet så alt for lite om situasjonen til det.

Har ikke brønnvann. Og vannrørene ute er helt nye. Men vet at naboene har flyttet kjøkkenet og da også vanntilførsel  selvfølgelig. Og fra før av så vet jeg at vannrørene mine går gjennom naboen 

Skrevet
solmåneogstjerner skrev (25 minutter siden):

Det er innbilning. Eller så er det en annen grunn. 

Det er absolutt reelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...