AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Vi bor i en 2 mannsbolig og har fått leieboere fra Øst-Europa i naboleiligheten. De bruker mye kål og hvitløk i kosten. Nå lukter det hvitløk og råttent av drikkevannet vårt, i dusjen og inntaket til vaskemaskin. Er det virkelig mulig at matlukten kommer inn i vannrør? Og hva skal vi gjøre? Anonymkode: 48f36...df2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er det virkelig mulig at matlukten kommer inn i vannrør? Nei, det er i grunn umulig. Vannet kommer via et lukket, trykksatt system med rør, hvor det er vanskelig for lukt å trenge seg inn - det er heller slik at hvis det systemet blir utett, så kommer det noe ut. Anonymkode: 69957...842
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det er i grunn umulig. Vannet kommer via et lukket, trykksatt system med rør, hvor det er vanskelig for lukt å trenge seg inn - det er heller slik at hvis det systemet blir utett, så kommer det noe ut. Anonymkode: 69957...842 Hva kan være grunnenntil den sterke hvitløklukten da, og råtten lukt? Vi har mått kokt vannet nå. Anonymkode: 48f36...df2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Hva kan være grunnenntil den sterke hvitløklukten da, og råtten lukt? Vi har mått kokt vannet nå. Anonymkode: 48f36...df2 Det vet jeg ikke, har dere brønnvann? Har vært borti enkelte svært uheldige situasjoner med brønnvann. Jeg bare vet mye om vanntilførsel og rørsystemer, trykk og lignende. Hvorfor dere får lukt inn og hva det er kan jeg bare spekulere i, og vet så alt for lite om situasjonen til det. Anonymkode: 69957...842
solmåneogstjerner Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 Det er innbilning. Eller så er det en annen grunn.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det vet jeg ikke, har dere brønnvann? Har vært borti enkelte svært uheldige situasjoner med brønnvann. Jeg bare vet mye om vanntilførsel og rørsystemer, trykk og lignende. Hvorfor dere får lukt inn og hva det er kan jeg bare spekulere i, og vet så alt for lite om situasjonen til det. Anonymkode: 69957...842 Har ikke brønnvann. Og vannrørene ute er helt nye. Men vet at naboene har flyttet kjøkkenet og da også vanntilførsel selvfølgelig. Og fra før av så vet jeg at vannrørene mine går gjennom naboen Anonymkode: 48f36...df2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 solmåneogstjerner skrev (25 minutter siden): Det er innbilning. Eller så er det en annen grunn. Det er absolutt reelt Anonymkode: 48f36...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå