AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Hei sosionom! Hvilken mastergrad har du? Ville du anbefalt andre å ta den? Jeg har lyst til å ta en master. Jobber med psykisk helse og rus, men kan også kanskje tenke meg en ren sosialfaglig mastergrad. Er usikker..må bli på deltid på grunn av jobb. Anonymkode: 27d36...907
amz Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Jeg har hørt at det vil komme krav om master for å jobbe i barnevern på sikt. Så kanskje sosinom master innen barnevern?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 amz skrev (48 minutter siden): Jeg har hørt at det vil komme krav om master for å jobbe i barnevern på sikt. Så kanskje sosinom master innen barnevern? Det vil bli positivt! Anonymkode: 4ff8d...ba9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Enig i at det er positivt med master og høye krav til ansatte i barnevern og offentlig sektor for øvrig. Barnevernstjenesten er likevel ikke noe for meg, og jeg lurer på om det er noen flere her med master fra før eller som holder på å ta master, som kan dele tips til hvilke retninger? /ts Anonymkode: 27d36...907
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #5 Skrevet 10. desember 2020 Er barnevernpedagog, med master i psykisk helse. Jobber med voksne og psykisk helse, så ikke aktuelt å ta master i barnevern for min del Så enten psykisk helse eller rus (om de har spesialisert master i rus i nærheten av deg) Anonymkode: ff1c3...b8f 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #6 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er barnevernpedagog, med master i psykisk helse. Jobber med voksne og psykisk helse, så ikke aktuelt å ta master i barnevern for min del Så enten psykisk helse eller rus (om de har spesialisert master i rus i nærheten av deg) Anonymkode: ff1c3...b8f Ja finnes! USN. Men det er oppmøtekrav og det blir vanskelig med full jobb. OsloMet har master i sosialt arbeid uten samme krav om oppmøte virker det som? Anonymkode: 27d36...907
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er barnevernpedagog, med master i psykisk helse. Jobber med voksne og psykisk helse, så ikke aktuelt å ta master i barnevern for min del Så enten psykisk helse eller rus (om de har spesialisert master i rus i nærheten av deg) Anonymkode: ff1c3...b8f Hei, jeg skal gjøre akkurat det samme som deg, tror jeg. Kan jeg spørre om hvor mye du tjener? Står mellom master i barnevern eller master i psykisk helse for min del så vil ha mest mulig informasjon før jeg bestemmer meg. Anonymkode: 94a98...1e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå