AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Og helt ærlig hvordan den er i størrelse i forhold til gjennomsnittet? Eller har de fleste bare tatt eget øyemål? Jeg lurer veldig på størrelsen til min mann. Bare av nyskjerrighet. Har fått målt tykkelsen, som var 15 cm. Det er vel litt over gjennomsnittet? Jeg har alltid tenkt det, for han synes den er tykk, og blir fort sliten ved suging. Håper å få målt lengden også. Han sier han aldri har målt selv. Trodde det var noe alle menn hadde gjort? Menn, hvis dere fikk velge mellom tykk eller lang penis? Og damer? Hva ville dere valgt? Hva har mest å si i forhold til nytelse inni vagina, tykkelsen eller lengden? Spør bare av nyskjerrighet. Anonymkode: 1797a...b92
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Seff, bare tapere med under 20 cm som ikke har målt. Anonymkode: 60333...af8 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Menn lyver, hvis de sier at de ikke har målt. Om de har målt rett er noe annet. Hva tenker du, "21 cm, målt på oversiden"? 23/18 over og ut. Anonymkode: 7a745...041 2
Hunmedham Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Menn omtaler den i hvert fall ikke som "penisen sin".
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 Jeg målte den vel en gang da jeg var rundt fjorten, husker ikke tallet. Tipper den er ganske gjennomsnittlig. Funker fint. Fikk heldigvis dame før jeg begynte å frekventere Kvinneguiden og andre fora hvor folk er helt sykelig opptatt av å måle kjønnsorganet sitt på millimeteren. Anonymkode: fd0cc...810 8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 Tror de fleste har det rimelig klart ja. Er godt nok utstyrt mener jeg, skulle jeg forandre noe på magisk vis, måtte det bli en tanke tykkere. Kun for egoet sin del. Og jeg kunne tenkt meg en mer "shower" i stedet for en ekstrem variant av "grower". Også for egoet sin del. Anonymkode: 42283...5d9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Seff, bare tapere med under 20 cm som ikke har målt. Anonymkode: 60333...af8 På nett er alle køller store 👍 Anonymkode: 2dd31...3c4 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Skrevet 9. desember 2020 Nei har aldri målt penisen, men tipper den er 18 cm. Er iallefall det jeg sier hvis noen spør. Aldri fått klager. Prøvde en gang dorulltesten og den bestod jeg. Anonymkode: e5a72...4ee
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #9 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei har aldri målt penisen, men tipper den er 18 cm. Er iallefall det jeg sier hvis noen spør. Aldri fått klager. Prøvde en gang dorulltesten og den bestod jeg. Anonymkode: e5a72...4ee Hva er det? Tørka du deg bak med den? Anonymkode: b9e52...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #10 Skrevet 9. desember 2020 Alle de som sier de måler penisen til partneren sin eller alle de som skryter her inne over stor penis, har nok mest sannsynlig gjennomsnittlig eller mindre. Leste en artikkel ganske nylig der alle studier om penisstørrelse ble analysert. 85% har en penis som er 15 cm eller kortere. Og under 1% har en penis over 18 cm. 1-2% har en mikropenis (under 8 cm). På tykkelse hadde 98% 14 cm eller mindre i omkrets. Sier seg vel selv at det blir mye selvskryt fra gutta og feile målinger. Man får jo forskjellige mål også om man måler på siden, under og over, man trykker linjalen langt inn eller bruker målband som følger hele penisen. Så og si alle har en kjæreste med gjennomsnittlig penis+- noen få cm. I realiteten må man hatt sex med 100 stk for å treffe en med 20 cm eller 80 personer for å treffe en med mikropenis. Sjangsen er egentlig større for å treffe sistnevnte prosentmessig. Anonymkode: e5a72...4ee 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #11 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er det? Tørka du deg bak med den? Anonymkode: b9e52...1d3 Nei prøve å stikke penisen inni dorullen i stiv tilstand. Fikk den ikke inn, så da bestod jeg testen visstnok hadde jeg hørt.😅 Anonymkode: e5a72...4ee 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #12 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei prøve å stikke penisen inni dorullen i stiv tilstand. Fikk den ikke inn, så da bestod jeg testen visstnok hadde jeg hørt.😅 Anonymkode: e5a72...4ee 🤣🤣 Anonymkode: b9e52...1d3
Gjest Alterego666 Skrevet 9. desember 2020 #13 Skrevet 9. desember 2020 Jeg målte den en gang i tenårene, og fant raskt ut at resutatet var svært avhengig av hvordan jeg målte. Etter dette har jeg ikke brydd meg så mye, og heller ikke blitt imponert av andre sine rapporter. Har aldri hatt en partner som har vært interessert i å måle.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #15 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei prøve å stikke penisen inni dorullen i stiv tilstand. Fikk den ikke inn, så da bestod jeg testen visstnok hadde jeg hørt.😅 Anonymkode: e5a72...4ee Inspirerende tråd. Her måtte det testes. Resultat. Ikke gikk den inn i slapp tilstand heller. Som slapp viste den seg å være 1,5 doruller lang og for tjukk. Må nok opp i størrelsen til en profesjonell tørkerull hvis en snakker om full ereksjon. Dorulltesten, triste greier. Anonymkode: 7a745...041
Gjest Smeltemann Skrevet 9. desember 2020 #16 Skrevet 9. desember 2020 Har aldri målt, men den går godt inn i fitta på kona. Hun virker fornøyd og jeg er fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #18 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Og helt ærlig hvordan den er i størrelse i forhold til gjennomsnittet? Eller har de fleste bare tatt eget øyemål? Jeg lurer veldig på størrelsen til min mann. Bare av nyskjerrighet. Har fått målt tykkelsen, som var 15 cm. Det er vel litt over gjennomsnittet? Jeg har alltid tenkt det, for han synes den er tykk, og blir fort sliten ved suging. Håper å få målt lengden også. Han sier han aldri har målt selv. Trodde det var noe alle menn hadde gjort? Menn, hvis dere fikk velge mellom tykk eller lang penis? Og damer? Hva ville dere valgt? Hva har mest å si i forhold til nytelse inni vagina, tykkelsen eller lengden? Spør bare av nyskjerrighet. Anonymkode: 1797a...b92 Min er 14 cm tykk og 15 cm lang, sikkert enda lenger inni ei ung jente, skulle målt når den var inni en tenåring Anonymkode: b59b0...fe6
Gjest Smeltemann Skrevet 9. desember 2020 #19 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Min er 14 cm tykk og 15 cm lang, sikkert enda lenger inni ei ung jente, skulle målt når den var inni en tenåring Anonymkode: b59b0...fe6 Muligens skulle målt hvor mye du har i iq
blaffen Skrevet 9. desember 2020 #20 Skrevet 9. desember 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Nei prøve å stikke penisen inni dorullen i stiv tilstand. Fikk den ikke inn, så da bestod jeg testen visstnok hadde jeg hørt.😅 Anonymkode: e5a72...4ee Du er klar over at doruller kommer i forskjellige tykkelser? Om du får tak i en som er vesentlig tynnere enn ståpikken din kan du prøve å dra den gjennom mens den er slapp og så mane frem en ereksjon. *Det* ser teit ut det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå