AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Ja, som tråden sier er jeg redd for at mannen skal bli større enn han er i jula. Situasjonen er ille nok som den er, han har fått mage. Når han jukker i misjonær henger magen og disser. Det er særdeles ulekkert. Han er 183 høy og veger 85 kilo. Han er ikke trent, så mye av det er fett. Han har en ganske inaktiv livsstil, det er ikke en sexy kropp vi snakker om her med brede skuldre og smale hofter. Han har begynt å få pærefasong. Jeg har planer om å bake noen kakeslag, han er særlig glad i sirupssnipper og biscotti. Men nå tenker jeg å droppe alt av baking samt innkjøp av julegodteri og chips fremover. Orker ikke at han skal legge enda mer på seg. Tenner ikke på han lenger. Han ser seriøst ut som en julegris og jeg er flau over han. Selv trener jeg aktivt og har deltatt på Birken mange ganger. Er litt av et catch og har en 25 år gammel mann som står klar for å gi meg noen bra omganger. Lurer på om jeg skal drite i feitingen og heller ha meg et lite eventyr med den unge mannen. Synes jeg fortjener det, jeg som er så mye mer veltrent enn deg feite julegrisen jeg har av en mann. Anonymkode: cd2e8...429 2
Jessic_a Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Siden du er i ferd med å veie over 70 kilo så kan dere kose dere med god Samvittighet og droppe firmamiddagen i januar 😋 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Kanskje han kan begynne å date ei som veier 70 kilo fra en annen tråd? 😂 Anonymkode: 90888...800 1
Silva Pluvialis Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 HJelpes.. Tenk å baksnakke mannen sin så til de grader på et offentlig forum? Hvordan ville du følt det om det var han som skrev stygge ting om din kropp? 1
Jessic_a Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 Uatskillelig skrev (2 minutter siden): HJelpes.. Tenk å baksnakke mannen sin så til de grader på et offentlig forum? Hvordan ville du følt det om det var han som skrev stygge ting om din kropp? Dette tror jeg er en parodi av en annen tråd 7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Skrevet 10. desember 2020 Etter jul er han likevel ferdig med sin jobb som julenisse. Etter beskrivelsen så hørtes det ut som han... - og du kan nyte din yngre uten å måtte tenke på å "lønne" nissen lengre😃😉 Anonymkode: 0d876...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå