AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Har plutselig fått skikkelig crush på en kollega. En som jeg virkelig ikke trodde var min type. Vi kommer godt overens, og ja det er noe med hun som jeg ikke klarer å sette fingeren på. Føler ofte vi får øyekontakt med hverandre og det føles så intenst noen ganger. Aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette, med tanke på at jeg ikke vet om det er gjensidig mellom oss eller det jeg føler. Har dere tips? Anonymkode: d2a15...6ca 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Er du mann eller dame? Hvis du er dame så er det bare å si til han at du vil pule. Hvis du er mann, ligg unna ellers blir det #metoo og sparken. Anonymkode: bbac7...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Av erfaring er dette en veldig dårlig ide. Hvis du virkelig liker hun, prøv å snakk litt mer med hun bare. Bli kjent med henne, og ikke ta opp interessen før dere har et godt vennskap, ellers vil det bare skape problemer. Anonymkode: 72e85...3e0
Liksom Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Uff, hva f*en er det med mennesker. Hold slikt unna jobben, folk lærer jo aldri. Ikke inngå noen private forhold på jobb, dette ender aldri bra. Jeg har sett på dette flere ganger. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du mann eller dame? Hvis du er dame så er det bare å si til han at du vil pule. Hvis du er mann, ligg unna ellers blir det #metoo og sparken. Anonymkode: bbac7...5bd Det er bedre å tie stille og bli mistenkt for å være en idiot, enn å åpne munnen og utelate enhver tvil Anonymkode: 3264b...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 Jeg synes du skal følge følelsene dine. I godt voksen alder er det kun dette jeg angrer på at jeg ikke gjorde mer av... Du føler dette for en grunn! Anonymkode: e0afa...37c 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 Det kommer an på situasjonen, er det en midlertidig deltidsjobb, eller er det den eneste jobbmuligheten du har uten å flytte 30 mil? Hvis det er en jobb du bare skal ha midlertidig, er det kanskje verdt å lodde stemningen. Dersom det blir kleint kan du alltids bytte jobb... Hadde uansett trådd forsiktig. Litt flørting for å lodde stemningen, uten å være sleip og ubehagelig innpåsliten. Hvis du er sjefen hennes, eller du er mye eldre, havner du raskt i en metoo-situasjon. Da er det best å la være. Anonymkode: 17d05...259 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Skrevet 9. desember 2020 Jeg savner litt uskyldig flørt på jobben, er alt for lite av det🙄. Hilsen dame 41 år ☺️ Anonymkode: e55fd...930
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #9 Skrevet 9. desember 2020 Hvorfor trodde du ikke hun var din type? Anonymkode: 7423c...a3b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #10 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 9.12.2020 den 20.31): Jeg savner litt uskyldig flørt på jobben, er alt for lite av det🙄. Hilsen dame 41 år ☺️ Anonymkode: e55fd...930 Er du ikke på jobb for å jobbe? Ligger du virkelig med en kollega? Anonymkode: d23c6...917 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #11 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du ikke på jobb for å jobbe? Ligger du virkelig med en kollega? Anonymkode: d23c6...917 Forskjell på flørting og ligging da Anonymkode: 36a21...e64 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #12 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 23.53): Har plutselig fått skikkelig crush på en kollega. En som jeg virkelig ikke trodde var min type. Vi kommer godt overens, og ja det er noe med hun som jeg ikke klarer å sette fingeren på. Føler ofte vi får øyekontakt med hverandre og det føles så intenst noen ganger. Aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette, med tanke på at jeg ikke vet om det er gjensidig mellom oss eller det jeg føler. Har dere tips? Anonymkode: d2a15...6ca Man har jo ofte en følelse på om det er gjensidig. Du får vente til neste sosiale sammenkomst og lodde stemninga.. Anonymkode: 36a21...e64 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå