Dankert Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 https://forskning.no/barn-og-ungdom-hogskulen-pa-vestlandet-kjonn-og-samfunn/jenter-og-gutar-bevegar-seg-ulikt-i-barnehagen/1774064?fbclid=IwAR2meEtJ2YYc3qeSjQ-2bpNVqtBYizQ3RrR_vkQBTqkZYOyA24q7fTK64R4 Mens guttene er intense og utfordrende i bevegelsene sine, er jentene roligere og mer verbale. Det bør ikke de voksne stå stille og se på, mener forsker. Dette er ikke i tråd med Rammeplanen i barnehagen, og skyldes visstnok ulike forventninger til de to kjønnene. – Forventningane vi har til jenter og gutar er truleg førande for korleis dei opplever at dei kan bevege seg og bruke kroppane sine. Eg trur ikkje dette alltid handlar om kva barna er fysisk kapable til å klare, sier forskeren. – Måten personalet brukar sine eigne kroppar på er grunnleggande her. Det skal berre små endringar til i måten personalet bevegar seg på for å utvide og utfordre dei vanlege bevegelsane til borna. – Denne kunnskapen er verdifull for at leikeplassen og uteleiken kan få ei endå viktigare rolle i barnehagepedagogikken. Dette bør forskast meir på, både frå eit barneperspektiv og eit personalperspektiv. og sånn går no dagan.
Pringle Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 De skal jo ha til smør på skiva de også. 1
herzeleid Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Om jeg forstår det riktig er det vel kun det at gutter og jenter leker ulikt hun har funnet. Årsaken teoretiserer hun vel bare rundt? Jeg er litt redd en ender med å prøve å tvinge gutter og jenter til å oppføre seg etter ideologisk bestemte normer om likhet osv. Kanskje må vi bare akseptere at en vil se noe ulik lek blant gutter og jenter, og at dette er greit? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå