AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Min teori er fordi engelsk bare klarer å høres rett ut, så må de fornorske til noe som ingen i hverdagen bruker. Altså "Slut" Jeg har hørt Hore brukt som skjellsord. Jeg har ALDRI hørt noen sagt Tøyte eller ludder, høres bare så dumt ut også. Og når de prøver å blande engelsk med norsk blir det bare enda verre. Min gjettning er Islendere er bedre bare. Anonymkode: 6c268...4f3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Fant Islandsk ord for engelsk ord "Slut" drusla Jeg ville sagt det, vet ikke hvorfor. Høres ut som Medusa så det henger litt i fleng. Anonymkode: 6c268...4f3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min teori er fordi engelsk bare klarer å høres rett ut, så må de fornorske til noe som ingen i hverdagen bruker. Altså "Slut" Jeg har hørt Hore brukt som skjellsord. Jeg har ALDRI hørt noen sagt Tøyte eller ludder, høres bare så dumt ut også. Og når de prøver å blande engelsk med norsk blir det bare enda verre. Min gjettning er Islendere er bedre bare. Anonymkode: 6c268...4f3 Joda, det har jeg hørt. "Tøs" var populært blant de yngre en stund. Nå er det "løs". Tøs høres mye bedre ut enn hore, felleshull, f****, slut osv. Anonymkode: a0cb8...e5d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda, det har jeg hørt. "Tøs" var populært blant de yngre en stund. Nå er det "løs". Tøs høres mye bedre ut enn hore, felleshull, f****, slut osv. Anonymkode: a0cb8...e5d Tøs høres ut som noe som man sier bare som en spøk, altså for å gjøre narr av et ord. Hore er iallfall noe jeg har hørt før. Men Norsk er ikke kjent for å være vulgære men er iallfall virklighetsdokumentert. Løs er iallfall mer troverdig Anonymkode: 6c268...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå